stabiliteit pro vs air

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Carnetic

Member
Lid geworden
1 apr 2018
Berichten
45
Waarderingsscore
4
Punten
8
Leeftijd
51
Locatie
Gelderland
Heeft iemand ervaring met de stabilteit van de mavi air met een beetje wind.
Zelf vlieg ik een pro. Een vriend wil ook een drone aanschaffen, maar twijfeld tussen de pro en de air. over de pro kan ik hem uiteraard alles vertellen maar over de air niet. Hangt de air net zo stabiel als de pro. Ik zie verschillende filmpjes waarbij de air erg schommeld. Uiteraard is de gimbal van de air ook gestabiliseerd maar mijn vriend vindt de pro wel erg stabiel vliegen.
Zijn voorkeur is een kleine drone en dan ben je met de air beter af. Hij gaat hem 100% recreatief gebruiken. Vnl vakantie en familie foto's en filmpjes

Ervaringen en suggesties zijn welkom
 
Heeft iemand ervaring met de stabilteit van de mavi air met een beetje wind.
Zelf vlieg ik een pro. Een vriend wil ook een drone aanschaffen, maar twijfeld tussen de pro en de air. over de pro kan ik hem uiteraard alles vertellen maar over de air niet. Hangt de air net zo stabiel als de pro. Ik zie verschillende filmpjes waarbij de air erg schommeld. Uiteraard is de gimbal van de air ook gestabiliseerd maar mijn vriend vindt de pro wel erg stabiel vliegen.
Zijn voorkeur is een kleine drone en dan ben je met de air beter af. Hij gaat hem 100% recreatief gebruiken. Vnl vakantie en familie foto's en filmpjes

Ervaringen en suggesties zijn welkom
Ik heb een air en ik vind hem met wind nog prima vliegen. Heb best met wel flinke wind gevlogen en nog nooit het idee gehad dat ie uit koers of weggeblazen zou worden. Wat je wel ziet is dat de air bij wind best wel kan heen en weer kan schudden. Het uiteindelijke beeld blijft echter door de gimbal wel stabiel. Hier
staat nog wel een aardig filmpje.

Verzonden met mijn CLT-L29 en de Dronepilots.nl app