Stevige opberg fly more combo koffer DJI Mini 4 Pro (AliExpress)

• Onderwerp starter Onderwerp starter LucW
  • Startdatum Startdatum

LucW

Active Member
Lid geworden
3 mei 2020
Waarderingsscore
46
Punten
28
Winkelnaam: Antony 3C Store (AliExpress wederverkoper)
Website: Adres: Internet Online Store

Ervaring: Kwam zeer goed verpakt aan in bubbel luchtfolie in gecombineerde verzending binnen 12 dagen, verzendkosten vrij (Choice optie). De DJI mooie sticker zit in de koffer. Prijs is heel scherp, betaalde € 28,50 en zijn voor meerdere type controllers of drones verkrijgbaar, er zijn meerdere uitsparingen die je er uit kan halen in de lagen.

Conclusie: Onder de foto's heb ik commentaar beschreven.

20231221_202623.jpg

In de uitsparing van de controller kan je nog een laag uithalen, daar heb ik de nog verpakte props en het schroevendraaiertje in opgeborgen.

20240112_190038.jpg

Nu met de RC2 controller (zit al in zijn siliconen beschermhoes) en uitsparingen gemaakt voor de schouderband bevestiging)
Komt nog een kapje voor de controller sticks, is al besteld, genoeg ruimte in de deksel, zo kan ik de sticks laten zitten en de reserve originele zijn op de plek onderzijde. Platte doosje zijn de ND filters. Links naast accu's het aparte verhoogde landingsgestel.

20231221_203623.jpg

Schouderband die ik over had van een andere tas in de bestaande gaten bevestigd, zie ook foto hieronder.

20231221_203638.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Doc
Waar zit de charger? Ik ben op zoek naar een mooie koffer voor mijn Mini 2 namelijk, maar zie bij verschillende koffers bijna nergens plek voor de charger

edit: never mind. Even doorklikken op de site P@trick…

Laatst bewerkt:
Waar zit de charger? Ik ben op zoek naar een mooie koffer voor mijn Mini 2 namelijk, maar zie bij verschillende koffers bijna nergens plek voor de charger
Waarom zou je de oplader in de koffer doen?
Dat doe je toch thuis, of waar je op vakantie bent?
Met 3 batterijen kan je een uur dronen, mocht ik nog te kort komen, laad mijn intelligente Anker 200W de batterijen op, als de derde leeg is, is de eerste al weer vol en is hij met de tweede bezig (afbeelding 2)

Bij de Mini 4 wordt geen lader bijgeleverd, DJI adviseert een 30 watt snellader, daar heb ik een Anker voor gekocht (afbeelding 1)
Beiden via Amazon Prime, ik heb het niet zo op, AliExpress laders, hier moet je voor gegarandeerde kwaliteit gaan.
Anker is marktleider in opladers en powerbanks.

Anker30ww.jpg

Anker200w.jpg

Laatst bewerkt:
Waarom zou je de oplader in de koffer doen?
Dat doe je toch thuis, of waar je op vakantie bent?

Misschien om alles bij elkaar te houden? Het originele DJI tasje wat bij aanschaf zit, is een beetje te klein. Ik hou alles bij elkaar, kan het niet zoekraken ook.

Ik heb zojuist mijn DJI Mini 3 koffer verkocht en vandaag de Mini 4 koffer binnen gekregen. Ik vind het tasje net iets te krap en in de koffer past ook de lader en alle kabeltjes. Het was wel jammer dat de Mini 4 en controler met antennes net niet meer passen in de Mini 3 koffer. De tas houd ik erbij als ik op pad ben met de fiets of lopend.

Bijlagen

• 1677666004862-260de059cb7243fea3d1523a3d48ea7f-goods.jpeg
    1677666004862-260de059cb7243fea3d1523a3d48ea7f-goods.jpeg
    51,2 KB · Weergaven: 21
  • 1677666001376-b15a238429b44703b7f4c899c868bb4c-goods.jpeg
    1677666001376-b15a238429b44703b7f4c899c868bb4c-goods.jpeg
    69,4 KB · Weergaven: 19
Ondertussen is het sticks beschermkapje ook via de post binnengekomen.
Voor een knaak ben je deze rijker, klemt niet vast, zit wat speling in, maar is ook bedoeld voor de sticks bescherming in de opbergkoffer als je ze er niet af wil halen. Sticks zijn rood bij mij, zijn al vervanging sticks, de originele heb ik nog, zitten aan de onderkant van de controller geklemd.

Kapje is verkrijgbaar bij wederverkoper van AliExpress: Shop1103024166 Store en kost € 2,66 (via Choice gratis verzending bij meerdere artikelen) geleverd binnen 8 dagen.

Mijn RC2 controller (mini 4 pro) is nu volledig aangekleed met de aftermarkt accessoires:
- Beschermkapje voor de sticks in opbergkoffer gebruik € 2,66
- Beschermglas voor scherm (set van 5) € 3,77
- Stuurbevestiging plaatje met montage beugel voor fiets of motor stuur € 7,43
- Siliconen cover € 10,40
- Neck/schouderband met bevestiging schroeven € 5,11

20231223_125849.jpg

Laatst bewerkt:
De nieuwe koffer voor de Mini 4 Pro binnen, geen verschil met die van de Mini 3 Pro, alleen paste het net niet.
Maar alles zit er weer netjes in, ook de kabeltjes en extra propellers. :) Toch even iets handiger dan de DJI tas.
Het zou nu eens leuk zijn als het weer ook wat beter gaat worden, kan ik de Mini 4 Pro ook weer eens uitlaten. De nieuwe is nog niet buiten geweest.

Bijlagen

• Koffers kl 1.jpg
    Koffers kl 1.jpg
    108 KB · Weergaven: 30
  • Koffers kl 2.jpg
    Koffers kl 2.jpg
    61,9 KB · Weergaven: 28
Winkelnaam: Antony 3C Store (AliExpress wederverkoper)
Website: Adres: Internet Online Store

Ervaring: Kwam zeer goed verpakt aan in bubbel luchtfolie in gecombineerde verzending binnen 12 dagen, verzendkosten vrij (Choice optie). De DJI mooie sticker zit in de koffer. Prijs is heel scherp, betaalde € 28,50 en zijn voor meerdere type controllers of drones verkrijgbaar, er zijn meerdere uitsparingen die je er uit kan halen in de lagen.

Conclusie: Onder de foto's heb ik commentaar beschreven.

-knip-

In de uitsparing van de controller kan je nog een laag uithalen, daar heb ik de nog verpakte props en het schroevendraaiertje in opgeborgen.

-knip-

Nu met de RC2 controller (zit al in zijn siliconen beschermhoes) en uitsparingen gemaakt voor de schouderband bevestiging)
Komt nog een kapje voor de controller sticks, is al besteld, genoeg ruimte in de deksel, zo kan ik de sticks laten zitten en de reserve originele zijn op de plek onderzijde. Platte doosje zijn de ND filters. Links naast accu's het aparte verhoogde landingsgestel.

-knip-

Schouderband die ik over had van een andere tas in de bestaande gaten bevestigd, zie ook foto hieronder.

-knip-

Gisteravond ook deze koffer besteld. Krijg hem als het goed is 1 april binnen.

• Leuk
Waarderingen: LucW
Gisteravond ook deze koffer besteld. Krijg hem als het goed is 1 april binnen.
Heb 2 koffers, voor de Mini 4 pro en de Avata, zeer tevreden mee gestapeld passen ze in mijn motor topkoffer
De schouderbanden zijn er niet bij, de had ik over van andere tassen, is wel een aanrader.

20240110_134944.jpg

• Leuk
Waarderingen: Doc
Heb 2 koffers, voor de Mini 4 pro en de Avata, zeer tevreden mee gestapeld passen ze in mijn motor topkoffer
De schouderbanden zijn er niet bij, de had ik over van andere tassen, is wel een aanrader.

Bekijk bijlage 4872

Ik heb een Lowepro rugtas voor mijn spiegel reflex. Als ik op pad ga neem ik die mee. Drone past daar nog wel bij.
Heb de koffer meer gekocht voor in het vliegtuig straks.

Maar zeker een goede tip, die schouderband.

• Leuk
Waarderingen: LucW
Beetje late reactie ,hier past dus ook de Mini 3 in met alle spullen van de fly more combo ?
Zou mooi zijn vind het een mooi koffertje.

Groet peter.

Beetje late reactie ,hier past dus ook de Mini 3 in met alle spullen van de fly more combo ?
Zou mooi zijn vind het een mooi koffertje.

Groet peter.
Ja die past er ook in. Heb zelf namelijk ook de Mini 3 Pro met FMC en alles past perfect.