Syllabus ROC-L te downloaden?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MartinV

New Member
Lid geworden
9 jul 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
59
Locatie
Altena
Is de syllabus voor het certificaat ROC-light ook ergens te downloaden? Ik ben nog ff in dubio of ik het certificaat wil/kan halen. Aanvullende info... ik wil drone-videobeelden maken van bedrijven en producten, zowel indoor als outdoor t.b.v. een webshop. Bedrijfs/productpagina binnen de webshop dus eigenlijk, als extra service.
 
Niet te downloaden inderdaad. Er zijn een aantal doorzichtige pogingen gewaagd door mensen om een gescande versie via FB groepen te verspreiden, maar daar is men (terecht) door de uitgever op terug geroepen.

Maar, in hoeverre gaat het in kunnen kijken van de syllabus je beslissing beïnvloeden of je wel/ niet voor het certificaat gaat? Als je het certificaat i.v.m. het type gebruik nodig hebt is er maar één oplossing; opgaan voor het certificaat. Alle cursusmaterialen (incl. syllabus en kaart) zijn standaard inbegrepen, of je nu voor alleen het examen of ook voor de theoriecursus opgaat. Beiden worden ook niet goedkoper als je reeds over de syllabus beschikt. En het examen kun je al voor 'slechts' €275,- afnemen.
 
Gewoon Roc-Light halen, er gaat een wereld voor je open
 
  • Leuk
Waarderingen: BobvdM
Inderdaad, natuurlijk hebben jullie gelijk, gewoon halen!
Ik probeer een inschatting te maken van de tijd die het gaat kosten om een en ander te leren naast mijn baan en de momenteel nog veel tijd kostende webshop. Het zal momenteel ff tussendoor moeten.
 
Inderdaad, natuurlijk hebben jullie gelijk, gewoon halen!
Ik probeer een inschatting te maken van de tijd die het gaat kosten om een en ander te leren naast mijn baan en de momenteel nog veel tijd kostende webshop. Het zal momenteel ff tussendoor moeten.

Afhankelijk van je achtergrond, nieuwsgierigheid en hoelang het voor je geleden is dat je nog in de 'schoolbanken' zat kan het behoorlijk meevallen. Daar ik zelf nog studeerde had ik weinig problemen met het ouderwets lezen, leren en stampen. Echter in mijn cursusklasje zaten voornamelijk personen die reeds tientallen jaren aan het werk waren en al sinds jaar en dag geen studieboek meer hadden ingezien, toch is iedereen in 1x geslaagd.

Ja, het is soms veel informatie over sterk uiteenlopende onderwerpen. En ja, in ons geval (1ste druk syllabus) was de spelling dermate belabberd dat ik mij regelmatig irriteerde en/ of stukken simpelweg niet snapte (of deze niet klopte). Desalniettemin zou ik durven zeggen dat het makkelijk moet lukken om de stof binnen een weekje tot je te nemen, ook als je alleen maar de avonduren tot dat je beschikking hebt en niet de hele dag kunt blokken (moet je overigens ook niet willen).
 
...Desalniettemin zou ik durven zeggen dat het makkelijk moet lukken om de stof binnen een weekje tot je te nemen, ook als je alleen maar de avonduren tot dat je beschikking hebt en niet de hele dag kunt blokken...
Dan ga ik het toch maar 's op wagen :)