Syma accu probleem

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Pepijn

New Member
Lid geworden
8 apr 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
30
Locatie
Helmond
Ik heb een probleempje met mijn syma x8hw:
Ik heb op het moment maar 1 accu, en de drone geeft aan dat de accu leeg is, ook al heb ik hem helemaal opgeladen. Als ik de accu echter aan een andere drone van hetzelfde model aansluit, geeft hij dit niet aan.
Alvast bedankt.
 
Zou kunnen zijn dat de ene drone net bij een iets lagere voltage aangeeft dat ie leeg is.
Zit niks anders op dan een nieuwe battery te kopen.
Ze gaan ook niet erg lang mee en voorkom dat je ze te ver leegtrekt en ook niet opladen als de drone niet aangeeft dat ie leeg is.
Dus pas opladen als aangegeven wordt als ie leeg is en niet eerder der opladen als ie nog niet leeg is.

Succes
 
Zou kunnen zijn dat de ene drone net bij een iets lagere voltage aangeeft dat ie leeg is.
Zit niks anders op dan een nieuwe battery te kopen.
Ze gaan ook niet erg lang mee en voorkom dat je ze te ver leegtrekt en ook niet opladen als de drone niet aangeeft dat ie leeg is.
Dus pas opladen als aangegeven wordt als ie leeg is en niet eerder der opladen als ie nog niet leeg is.

Succes
Bedankt!
 
Ik heb een probleem met mijn syma x8hw,
De accu moet 130 min. opladen (er branden een groen en een rood lampje) maar na een half uur
brand het groene lampje niet meer en na 130 min. is dit nog steeds het geval. Als ik op ong. 3 meter hoog vlieg
gaat de drone ook opeens naar beneden en gaan de lampjes knipperen.
Alvast bedankt!
 
Grote kans dat de battery gewoon ''op'' is en zijn capaciteit niet meer vasthoud.