Tablet

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
13 sep 2017
Berichten
16
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
Almere
Ik heb een Phantom 4 pro en zou graag een groter scherm hebben op mijn controller
Heeft iemand ervaring of tips welke tablet goed presteert ?
 
Ik heb lange tijd gewerkt met een iPad Mini, alleen bleef ik maar haperingen houden in het videobeeld, als gevolg van oververhitting van de processor. Ik heb nu een 5,5" CrystalSky monitor op de controller van de P4P. Het scherm is niet zo heel groot, maar presteert goed en het beeld is in vol daglicht beter te zien dan het scherm van een gewone tablet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Campagnard
Ik heb lange tijd gewerkt met een iPad Mini, alleen bleef ik maar haperingen houden in het videobeeld, als gevolg van oververhitting van de processor. Ik heb nu een 5,5" CrystalSky monitor op de controller van de P4P. Het scherm is niet zo heel groot, maar presteert goed en het beeld is in vol daglicht beter te zien dan het scherm van een gewone tablet.

Dank je wel Wiebe, ik weet dat dit een mooi scherm is maar hij is wel een beetje te prijzig voor me.
Ga zeker kijken of dit scherm tweedehands te koop is.
 
Ik heb lange tijd gewerkt met een iPad Mini, alleen bleef ik maar haperingen houden in het videobeeld, als gevolg van oververhitting van de processor. Ik heb nu een 5,5" CrystalSky monitor op de controller van de P4P. Het scherm is niet zo heel groot, maar presteert goed en het beeld is in vol daglicht beter te zien dan het scherm van een gewone tablet.

@wdejager Wiebe, mag ik vragen welke lader je gebruikt voor de Crystalsky? De handleiding heeft het namelijk over een lader van de Inspire 2 en ik lees hier in FR dat niet iedere lader geschikt is om de accu's op te laden. Over de lader van een Mavic wordt al met geen word gerept en dat is nu voor mij eigenlijk het belangrijkste. En zaten er trouwens 1 of 2 (externe) accu's bij de Crystalsky? Ik vind de info hierover nogal verwarrend...

Ik heb een oude iPad Mini die ik vandaag probeerde terug te zetten naar een lager iOS om de Go 4 te kunnen draaien (US Mavic forum zegt iemand dat het kan, maar ik betwijfel het) maar ik kreeg het niet voor elkaar. Overweeg nu óf een iPad Mini 4 óf een Crystalsky voor de Mavic...