Mavic Mini Tablethouder voor controller

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

peterp0st

Member
Lid geworden
5 mei 2020
Berichten
88
Waarderingsscore
18
Punten
8
Locatie
Rotterdam
Ik heb gezocht maar ik kan geen houder vinden waar mijn tablet (iPad pro)in past 214,9 mm.Zoek ik niet goed of zijn ze gewoon niet.

edit:Ze zijn er wel ik zag er hier een maar $ 161 vind ik een beetje duur.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: M1chel
Hoi Peter,
PGYTECH tablet houder internet shop dronekenner

kijk maar eens bij hun.

groeten
Hans
 
Heb ik ook gebruikt, prima voor de ipad mini, maar nogal zwaar.
Ook gekocht bij de Dronekenner in Rotterdam.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb toevallig ook net die PGY Tech tablet houder voor de Mavic controller in huis. In combinatie met een gewone iPad (geen Mini). Ik vind het niet echt de meest handige combinatie. Misschien dat ik toch maar ga kijken voor een iPad Mini, die past gewoon in de armpjes waar je ook je telefoon in klemt.
 
@Chevman dank voor je reactie.Die houder gaat volgens mij tot 19 cm, daar past mijn iPad dan niet in.Ik begin toch al te twijfelen of zo’n grote tablet wel zo’n goed idee is, zwaar groot enz.Die optie van Wiebe heb ik ook al overwogen, hangt ook een prijskaartje aan wellicht kom ik een interessante tweede hands tegen.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Hoi peter,
afschuwelijk groot scherm, ik vind het gewicht van mijn Samsung S6 (420 gr) al te zwaar, je apple weegt 630 gr.
Ik heb een houder gemaakt met 3d printer en maak gebruik van een kant en klare houder(any grip) die ik nog had liggen.
En heb nu het scherm boven de controler zitten vanwege de gewichtsverhouding.
Ik heb wel een verbinding gemaakt voor een driepoot gemaakt zodat ik hem niet hoef te tillen.
hans1.jpghans2.jpg
hopelijk kun je van de foto's iets maken.

groeten Hans
 
Laatst bewerkt:
@Chevman Mooi stukje huisvlijt Hans maar zo ver ga/kan ik niet, natuurlijk is zo’n groot scherm best wel mooi en makkelijker om te bedienen maar het lijkt mij te log en om een statief te gaan gebruiken gaat me te ver.De MM is juist zo aantrekkenlijk omdat die zo compact/mobiel is en dan schiet ik met allerlei hulpstukken dat doel voorbij.Ik ga dat oorspronkelijke idee om m’n iPad-pro te gebruiken maar verlaten en hooguit voor een iPad-mini te gaan, die kan je misschien nog net tussen de controller klemmen.
 
De ipad mini weegt 300 gram, een stukje zwaarder dan een smart phone, maar in gebruik merkt je, dat de mini het geheel wat “topzwaar” maakt.
Je zou het eens moeten proberen.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Hier nog wat huisvlijt van mij...

Omdat ik de DJI houder niet handig vind, om de telefoon te bedienen, heb ik voor mijn Samsung S10 een adapter gemaakt, waar ik een telefoonhoes op heb gelijmd.telefoon 3d.jpg
Wie een 3D printer heeft en mij STL file wil hebben, kan me een bericht sturen.

groeten,
Hans
 
Geinig idee. Ik heb geen 3D printer en op het moment deze oplossing niet echt nodig, maar er zijn hier mogelijk mensen waarvoor dit wel geldt.
 
Dan heb ik ook nog een stukje huisvlijt. Een iPad klem die ik op ali gekocht had voor weinig. Zo een met een stuk buigzaam ijzer van ongeveer 70 cm. Dat stuk heb ik ingekort en opnieuw in de voet gelijmd. Op werk heeft collega met 3D printer een blok gemaakt die tussen de armpjes past van de controller. iPad klem erop en klaar. Zeer stevig. Zicht op iPad EN scherm van controller. Zo uit elkaar en makkelijk mee te nemen.IMG_0027.jpgIMG_0028.jpgIMG_0029.jpgIMG_0030.jpgIMG_0031.jpgIMG_0032 2.jpgIMG_0033.jpgIMG_0034.jpg
 
leuk dat er nog meer mensen iets creatiefs bedenken.