Te koop: DJI Mavic 2 Zoom met Fly more en DJI Care!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Will-E

New Member
Lid geworden
4 nov 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
40
Locatie
Hoogvliet
Mijn eerste drone bij deze te koop aangeboden, het blijkt toch niet mijn ding te zijn.

De drone is nog perfect in orde, alles werkt en is onbeschadigd. En de bonnen zijn ook aanwezig. De drone is gekocht bij DJI zelf.

De dozen zijn ook aanwezig.

Hij heeft 8 vlieguren gemaakt en is niet gevallen oid

Mijn vraagprijs is 1450,- Euro (alles bij elkaar heeft de drone mij 1700,- Euro gekost)
 
Mag ik je vragen wat niet je ding is? Het drone vliegen opzich of ben je niet tevreden over deze mavic zoom als drone?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Mag ik je vragen wat niet je ding is? Het drone vliegen opzich of ben je niet tevreden over deze mavic zoom als drone?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Hey goedenavond! Het drone vliegen op zich heb ik een beetje onderschat, er komt nog best wel wat bij kijken.
 
Ja komt inderdaad wat bij kijken maar dat je de handdoek al zo snel
In de ring gooit is wel erg jammer. Het heeft mij ook wat tijd gekost . Maar eenmaal onder de knie , is het wel fantastisch. Waar had je de meeste moeite mee dan?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ja komt inderdaad wat bij kijken maar dat je de handdoek al zo snel
In de ring gooit is wel erg jammer. Het heeft mij ook wat tijd gekost . Maar eenmaal onder de knie , is het wel fantastisch. Waar had je de meeste moeite mee dan?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ik heb in het verleden ook de handdoek in de ring gegooid met helicopter-les, ik respecteer het als iemand ermee wil stoppen. Na heel wat jaartjes begon het toch weer te kriebelen, en nu ben ik hier weer.
De tijd zal het zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: vayreda