Enige tijd geleden is plotseling de drone (Mavic pro) neergestort. Het bleek dat de accu stuk was, want ik kreeg er net voordat hij neerging de melding: battery error, stop asap. Maar was te laat, 5 seconden later viel hij als een bakkei naar beneden, ik dacht....gelukkig, in hoog gras, maar gras was wel nat.
Met de foute accu vloog hij niet meer, batt error, dus daarmee gestopt. Met een andere accu ging eea prima.
De foute accu voor garantie (de hele handel was 5 weken "oud".) en ik kreeg ook onder garantie een nieuwe accu. Maar toch bleek na verloop van tijd dat de drone erg warm werd, en op een gegeven moment: vision system error, recalibrate. Maar calibreren bleek onmogelijk te zijn, tevens was na 50 minuten vliegen de drone niet meer beet te pakken. Ik dus naar de leverancier (Cameraexpress) en daar constateerde ze ook dat calibreren niet mogelijk was, en de cooling fan draait niet.
Ik dacht: toch door die val, dus vervolgschade? en de drone werd opgestuurd naar DJI, onder garantie (was nu 8 weken oud)
Het hele bovenstaand verhaal (was iets uitgebreider) erbij gedaan.
Reactie DJI: drone heeft waterschade, geen garantie, drone is total loss.
MAW: daahaag mavic. en het kost € 75,00 om hem terug te krijgen.
Later toch een coulance melding van cameraexpress dat ik toch de € 75,00 niet hoeft te betalen, dus hij komt toch terug.......
Toch redelijk teleurgesteld.in de houding van DJI.
Met de foute accu vloog hij niet meer, batt error, dus daarmee gestopt. Met een andere accu ging eea prima.
De foute accu voor garantie (de hele handel was 5 weken "oud".) en ik kreeg ook onder garantie een nieuwe accu. Maar toch bleek na verloop van tijd dat de drone erg warm werd, en op een gegeven moment: vision system error, recalibrate. Maar calibreren bleek onmogelijk te zijn, tevens was na 50 minuten vliegen de drone niet meer beet te pakken. Ik dus naar de leverancier (Cameraexpress) en daar constateerde ze ook dat calibreren niet mogelijk was, en de cooling fan draait niet.
Ik dacht: toch door die val, dus vervolgschade? en de drone werd opgestuurd naar DJI, onder garantie (was nu 8 weken oud)
Het hele bovenstaand verhaal (was iets uitgebreider) erbij gedaan.
Reactie DJI: drone heeft waterschade, geen garantie, drone is total loss.
MAW: daahaag mavic. en het kost € 75,00 om hem terug te krijgen.
Later toch een coulance melding van cameraexpress dat ik toch de € 75,00 niet hoeft te betalen, dus hij komt toch terug.......
Toch redelijk teleurgesteld.in de houding van DJI.