The Golden Circle

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Travel and Drones

Well-Known Member
Lid geworden
25 jul 2017
Berichten
658
Waarderingsscore
486
Punten
63
Locatie
Purmerend
Ik had nog heel wat beeldmateriaal van mijn tripje ijsland gevonden en ben aan het editten geslagen.
Hier een eerste clip van de bekende Golden circle, een route van ongeveer 300 km langs 3 populaire hoogtepunten . Nationaalpark Pingvellir,gullfoss waterval en de geisers.
Door vulkanisch landschap ernaartoe gereden.
Have fun





Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Blijft een mooi land. IJsland was voor mij de reden dat ik een drone aangeschaft heb. Helaas lukt het de laatste tijd niet echt om er weer heen te gaan.
Ik had nog heel wat beeldmateriaal van mijn tripje ijsland gevonden en ben aan het editten geslagen.
Hier een eerste clip van de bekende Golden circle, een route van ongeveer 300 km langs 3 populaire hoogtepunten . Nationaalpark Pingvellir,gullfoss waterval en de geisers.
Door vulkanisch landschap ernaartoe gereden.
Have fun





Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Verzonden met mijn CPH2025 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Beelden van niet-actieve IJslandse vulkanen is ook een keer prettig voor de afwisseling. Nice video.
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Beelden van niet-actieve IJslandse vulkanen is ook een keer prettig voor de afwisseling. Nice video.

Helaas toen ik er was, geen uitbarsting( behalve t spuiten van de geisers en en de walvissen).
Maar idd , het land heeft meer te bieden dan de lavastromen. Maar had t wel graag mee willen maken. Thanks


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Prachtig! Zou daar ook graag nog eens een keer naartoe gaan. Wow.
 
Mooi hoor en gaaf zo van boven, zelf ook verslaafd aan IJsland, nu 3 maal heen geweest alleen nog niet met de drone. Wil eigelijk best wel heen en dan gaat de drone mee. Tot nu toe alles met camera's vast gelegd.
 
Mooi hoor en gaaf zo van boven, zelf ook verslaafd aan IJsland, nu 3 maal heen geweest alleen nog niet met de drone. Wil eigelijk best wel heen en dan gaat de drone mee. Tot nu toe alles met camera's vast gelegd.

Thanks menno,
Ja is de moeite waard, maar worden steeds meer restricties opgelegd daar mbt drones( veel no drone borden blijkbaar) helaas.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Menno Schaefer
Thanks menno,
Ja is de moeite waard, maar worden steeds meer restricties opgelegd daar mbt drones( veel no drone borden blijkbaar) helaas.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ja IJsland is in de afgelopen jaren best verandert. Vroeger kon er veel meer was toen ook veel rustiger dan tegenwoordig. En daar hoort ook meer drone gebeuren bij. Begrijpelijk dat het wat verboden komen.
 
Thanks menno,
Ja is de moeite waard, maar worden steeds meer restricties opgelegd daar mbt drones( veel no drone borden blijkbaar) helaas.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ja IJsland is in de afgelopen jaren best verandert. Vroeger kon er veel meer was toen ook veel rustiger dan tegenwoordig. En daar hoort ook meer drone gebeuren bij. Begrijpelijk dat het wat verboden komen.