Tijdelijk vliegverbod boven Oostvaardersplassen betreft ook drones

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ja, het forum 'Algemene discussie' is daar eigenlijk voor bedoeld, voor semi off-topic onderwerpen. Alleen vraag ik me nog steeds af wat je als admin aanmoet met een on-topic thread die verzandt in een off-topic discussie (zoals meestal het geval is). Het is niet logisch om de hele thread dan te verplaatsen. Alleen topics die off-topic beginnen horen daar thuis, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
We moeten gewoon met zijn allen even opnieuw worden opgevoed en alleen maar on-topic reacties geven, en ja, dat is zelfs voor volwassen pubers zoals ik wel even wennen, maar wel de manier om het forum te laten zijn waarvoor het bedoeld is. Maar daar moeten we dan even aan werken.
Dus mocht je het ergens niet mee eens zijn dat dan aangeven dat je over dat onderwerp een nieuw draadje hebt gemaakt in 'algemene discussie'?
 
Dus mocht je het ergens niet mee eens zijn dat dan aangeven dat je over dat onderwerp een nieuw draadje hebt gemaakt in 'algemene discussie'?

Mocht je een off-topic discussie willen starten naar aanleiding van een on-topic thread, ja, dan zou het een idee zijn om daarvoor uit te wijken naar de sectie 'Algemene discussie'. Misschien moet ik die een andere naam geven, het klinkt nu wel een beetje saai.
 
Mocht je een off-topic discussie willen starten naar aanleiding van een on-topic thread, ja, dan zou het een idee zijn om daarvoor uit te wijken naar de sectie 'Algemene discussie'. Misschien moet ik die een andere naam geven, het klinkt nu wel een beetje saai.
Goed plan, ik ben voor!
 
Boven de Oostvaarderplassen en het naastgelegen Kotterbos is vanaf maandagochtend 10

december 7.30 uur tot 18 december 17.00 uur een tijdelijk vliegverbod van kracht. Het verbod betreft het luchtruim vanaf grondniveau tot een hoogte van 450 meter en betreft dus ook drones.



Staatsbosbeheer wil niet bevestigen dat het vliegverbod is ingesteld in verband met het afschieten van edelherten, dat komende week van start gaat.

Lees verder



Eigenlijk hebben we niets verkeerd gezegd in deze tread. De leidraad was niet het verboden vluchtruim, maar (zoals aangegeven in dikke letters) het afschieten van Edelherten. Dat daarvoor voor en tegenstanders van zijn, lijkt mij duidelijk.



Over het verdere verhaal, wat moet je erop zeggen? Je mag niet vliegen aldaar PUNT!



Hetzelfde kom je tegen op de fora als GeenStijl en Fok. Ook daar gaat het niet meer over het subject, maar dwaalt het af.



Wat ik wil zeggen hiermee: het was te verwachten.
 
Loopt er een hinde op de landingsbaan, komt er een boeing aan.