Mavic Mini Trage feedback positie/richting via RM330

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Riho

Member
Lid geworden
30 jan 2021
Berichten
88
Waarderingsscore
49
Punten
18
Leeftijd
59
Locatie
Oostende
Hallo Droners,

Ik bezit een Mini 3 met een RM330 en een Mavic 2 Pro met de Smart Controller. Ik ben van beide drones zeer tevreden qua prestaties.
Er is één ding die ik ergerlijk vind bij de Mini 3. Ik gebruik de kaart die getoond wordt en het pijltje dat mijn drone voorstelt vaak om hem terug naar huis te vliegen. Ik zie echter dat de reactie van het pijltje niet echt in real time doorkomt, waardoor ik bij het draaien van mijn drone steeds een beetje moet wachten tot ik exact zie hoe hij gericht staat. Vaak moet ik corrigeren.
Zou dat een eigenschap zijn van de controller of van de drone? Zien anderen die ook een Mini 3 hebben hetzelfde?

De feedback van mijn Mavic pro in combinatie met de Smart Controller is hoe dan ook veel beter. Het kan natuurlijk dat dit een van de zaken is die bij een duurdere drone beter is.

Ik stel de vraag omdat ik zie dat de Mavic 3 Classic aangeboden wordt met de RM330 ... ik zie me op termijn wel een Mavic 3 kopen, maar hoop dat deze ergernis zich bij die combinatie niet voordoet.

Groeten,

Riho