Phantom 4 Pro Transparante props

Lid geworden
15 sep 2016
Berichten
34
Waarderingsscore
5
Punten
8
Leeftijd
54
Locatie
Den Haag
Een goedenmiddag,

Ik vrioeg mij af; Is iemand wel eens transparante props tegen het lijf gelopen?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat dit voor het grootste gedeelte kan voorkomen dat er props in beeld komen bij hoge snelheden..?
 
Hmm..precies wat ik bedoel.. maar voor de Phantom 4 pro moet ik ze zelf gieten vrees ik :-D
 
Ja, dat wist ik niet uit mijn hoofd, wie welke drone heeft. Daar hebben we hier inmiddels net te veel leden voor

Voor de P4 ken ik ze niet, inderdaad.
Maar het lijkt me ook sterk dat je met een dergelijke drone je props in beeld krijgt - tenzij je op een dag als vandaag (met windje 8 tot 10) gaat vliegen, natuurlijk. Schaduwen op de lens kan ik me nog iets bij voorstellen, maar daar heb je bij transparante props niet veel minder last van. Het is namelijk dan meer de frequentie dan de amplitude van de variatie in de hoeveelheid licht die je camera in de war brengt.


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
Dat snap ik :)
Ik heb er bijna geen last van hoor, maar vlieg dan ook nooit in sport mode.. dan zouden de props wel in beeld komen.. ik kan mij voorstellen dat je met transparante props nog wel iets ziet maar toch wel een stuk minder dan nu het geval is wanneer de drone ver voorover helt..
Wie weet komt het nog, ik zou de props aan de voorkant iig graag vervangen.