TUS EXPO EUROPE: ‘Het enige Europese drone event echt gericht op toepassingen &...

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.324
Waarderingsscore
2.951
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl

Van 17 tot en met 18 januari 2019 staat Ahoy Rotterdam in het teken van The Unmanned Systems Expo Europe 2019 (TUS Expo Europe 2019). TUS Expo Europe is naast de ‘dronetech’ focus sterk gericht op toepassingen & eindgebruiker industrieën. Dit komt terug in het gehele programma aan activiteiten: beurs, congres, (partner) summits, matchmaking, tours en live demo’s.

Lees verder
 
Van 17 tot en met 18 januari 2019 staat Ahoy Rotterdam in het teken van The Unmanned Systems Expo Europe 2019 (TUS Expo Europe 2019).

Geinig. Ik ben erbij op donderdag en vrijdag, al zal ik ook wel wat op InfraTech rondlopen.

Zit nog even te dubben of ik dagje praatjes doe (dan vrijdag, met meeste interessante topics, vind ik) of dat ik het bij gratis toegang tot de stands houd.

Nog iemand anders van het forum, behalve Wiebe natuurlijk?
 
Nou, ik weet nog niet of ik van de partij ben. Ik kan niet alle events aflopen. Als ik geen sessies had moeten verzorgen op de Amsterdam Drone Week dan was ik daar misschien ook niet naartoe gegaan. Ik geloof het allemaal wel, die events waar je met vliegende taxi's en ander toekomstspul om de oren wordt geslagen terwijl je in de praktijk met een drone van nog geen kilo al tegen allerlei issues aanloopt...