Uitleg Adobe Premiere Pro cc

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Marco109

Member
Lid geworden
22 apr 2018
Berichten
53
Waarderingsscore
11
Punten
8
Leeftijd
34
Locatie
Zoetermeer
Hoop dat het de goede plek er voor is binnen het forum. Om deze vraag te stellen.
Ik weet het er staan veel filmpjes op YouTube over hoe Adobe werkt. Ik vroeg me alleen af of er iemand in de omgeving van Zoetermeer is. Die mij het een en ander uit wil leggen en dat ik ook een paar vragen kan stellen. En zo dus een mede hobbyist verder te helpen.
 
Ik werk met Pro CC2015, fantastisch programma maar je moet er een "stevige" computer voor hebben. Ik heb zojuist een nieuwe GPU voor mijn PC bestelt want hoe langer je met dit programma werkt, hoe meer hij vreet van je PC aan capaciteit.
Ik had je graag geholpen maar de afstand is te groot. Ik woon bij Schiphol, ehhh, als je daar opstapt en naar Noorwegen vliegt ben je bij me in de buurt. Dat wordt dus niks. Maar deze tip wilde ik je wel geven. Veel succes met het winnen van informatie!
 
Heb een vrij recente laptop met een i7 7de generatie en 8 gb werkgeheugen. Daarbij nog de nvdia gtx 1050 dus dat zit wel goed dacht ik zo.

Verzonden met mijn SM-G900F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: vayreda
Daar denken ze hier heel anders over.
Recommended System: Recommended Systems for Adobe Premiere Pro CC
Adobe is zelf wat soepeler met de minimale requirements.
Adobe Premiere Pro System Requirements

Je kan ook een vrachtwagen kopen om boodschappen te doen maar als je gewoon goed wil editen is wat Marco heeft echt meer dan genoeg. Dat een artikel van een computerbouwer die mega workstations bouwt voor film en tv zegt dat je een dikke bak moet kopen heb je niet zo veel aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MTito
Kan je vertellen dat het soepel zat draait voor een hobbyist. Ik weet het hobby's kosten geld maar moet wel leuk blijven.
Laten we anders on topic blijven. Het ging immers om uitleg niet over de specs van de laptop.

Verzonden met mijn SM-G900F en de Dronepilots.nl app
 
Ik woon niet in de buurt (en ben geen goede editor) maar ik zou toch even wat tutorials volgen of eens kijken bij plaatselijke trainingsbedrijven en scholen. De meeste MBO’s voor multimedia hebben ook cursussen die prima zijn.

Het is doorgaans niet zo ingewikkeld, maar iemand vinden die het kan EN het goed kan uitleggen is best een uitdaging volgens mij. Je kan natuurlijk altijd op het forum terecht voor specifieke vragen.
 
Misschien overbodige vraag maar ken je helpx.adobe.com al? Hier heb ik veel aan gehad voor de grondbeginselen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco109