Mavic Mini usb kabeltje verlengen DJI mini

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Tweety

New Member
Lid geworden
22 mei 2020
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
60
Locatie
Nieuwkoop
Mijn excuus als ik deze vraag in de verkeerde groep plaats of dat deze vraag al eerder is gesteld (en al beantwoord).
Wie weet waar ik een usb verlengkabeltje kan aanschaffen welke zit tussen de remote control - telefoon/tablet van de DJI mini.
Ik heb al wat pogingen gedaan bij de grote usb kabel leveranciers maar nog steeds niet de juiste ontvangen.
Wat is nu de juiste benaming van de aansluiting welke in de remote control gaat.
Ik begrijp dat een langere usb kabel (dan de huidige) van de remote control naar een iphone / ipad niet te leveren is ivm de rechten van Apple !
Daarom ben ik op zoek naar een usb verleng kabeltje ( hoeft maar 10 tot 20 cm te zijn) welke ik het mannetje gedeelte in mijn remote control plaats om vervolgens het originele kabeltje in het vrouwtje aan te sluiten waardoor de kabel dan verleng is en alles nog gewoon gebruikt kan worden.
Ik heb deze verlengkabel nodig omdat ik voor de DJI mini remote control een statief heb aangeschaft waarmee het mogelijk is om grotere modellen telefoons te gebruiken of zelfs ook (mini) Ipad of een andere merk tablet.
Het werkt allemaal perfect tot je het usb kabeltje moet aansluiten en ongeveer 10 cm tekort komt (grrr).
Nu al een geruimde tijd op zoek naar de juiste usb kabel maar dat is ingewikkelder dan gedacht.
Heeft iemand ervaring met de usb kabel zelf te verlengen (stukje tussen zetten)
Hoor graag jullie reactie of waar ik wel de juiste kabel kan bestellen welke ik als usb verlengkabel kan gebruiken.
I
 
Bedankt voor je reactie. Het probleem is echter dat ik niet de juiste benaming / uitvoering weet van dit stekkertje.
Als ik nu de benaming aanhoud welke er wordt genoemd in de specificatie gegevens van de DJI mini dan zou ik een USB Type-C moeten hebben. Echter als ik deze bestel krijg ik iets toegestuurd wat niet past.
Natuurlijk is het geen probleem om een kabel te bestellen bij Ali expres, maar je ziet door de bomen het bos niet meer en ze lijken allemaal op elkaar. En met een beetje pech duurt het minstens 6 weken voordat je hem in huis hebt en dan tot de ontdekking komt dat het toch nog de verkeerde is. Natuurlijk behoort het tot een oplossing maar dan zou ik wel de kans dat het de verkeerde is tot een minimum willen beperken,
 
Dronekenner in Rotterdam
 
Besteld.
Geweldige ondersteuning en denken zelfs met je mee, een aanrader.
Bedankt voor deze tip,