Vakantie opname Turkije.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gokhan

Member
Lid geworden
19 jul 2018
Berichten
75
Waarderingsscore
40
Punten
18
Locatie
Amsterdam
Heb deze clipjes met mijn DJi spark opgenomen tijdens mijn vakantie in Turkije. Ene clip is bewerkt met DJi go app zelf en de andere met Adobe Premiere Pro.

Locaties verschillen :)



Ben een beginner dus hoop dat het een beetje goed is opgenomen :)
 
Zeker goed werk, vooral het tweede filmpje. De afwisseling in de beelden maakt dat het filmpje tot het eind blijft boeien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gokhan
Geweldig gedaan, prachtig land. Klopt het dat ik Turtle Beach zag bij Dalyan? Kwam me erg bekend voor.
Groeten Dennis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gokhan
Geweldig gedaan, prachtig land. Klopt het dat ik Turtle Beach zag bij Dalyan? Kwam me erg bekend voor.
Groeten Dennis.

Dennis, dat klopt helemaal. Dat is turtle beach. İk ken het als iztuzu beach maar andere benaming er voor is turtle beach :)

Was me vakantie dit jaar rond marmaris en fethiye in Turkije :)
 
Mooie locaties! Leuker dan dat platte land van ons

Verzonden met mijn Nokia 6.1 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Gokhan
Thnx, laatst was ik nog in limburg daar heb je wel mooie locaties. Maar idd vliegen op zulke mooie locaties is gewoon leuk en krijg je ook mooie footage :)
In Limburg heb ik nog niet zulke leuke bergen en baaien gezien

Verzonden met mijn Nokia 6.1 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Gokhan
In Limburg heb ik nog niet zulke leuke bergen en baaien gezien

Verzonden met mijn Nokia 6.1 en de Dronepilots.nl app

haha ja dat klopt maar opzich wel leuk vliegen daar met "kleine" bergjes :) :)

dit was nog in Limburg, en beetje bij Zandvoort opgenomen :) (beetje of topic geen Turkije weet ik :p)

 
haha ja dat klopt maar opzich wel leuk vliegen daar met "kleine" bergjes :) :)

dit was nog in Limburg, en beetje bij Zandvoort opgenomen :) (beetje of topic geen Turkije weet ik :p)

Dag Gokhan, leuk gedaan en het valt mij op dat je heerlijk rustig vliegt/filmt, geeft een hoop rust als je er naar kijkt.
Echter heb ik wel een vraag die goed bedoeld is:
Het valt mij op dat er bij veel shots een 'zweem' is waardoor de kleuren niet mooi uitkomen.
Zijn de beelden origineel ook al zo? Ik denk namelijk dat er wel mogelijkheden zijn om dit wat op te krikken wat kleur betreft.
Ik heb stiekem een screenshotje gemaakt van jouw filmpje en hier alleen een autocorrectie op toegepast.
Uiteraard, smaken verschillen en ieder oog is anders maar ik hoop dat hier iets mee kunt.
Onderste is gecorrigeerd:
origineel copy.jpg
correctie copy.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Abdul en Gokhan
Dag Gokhan, leuk gedaan en het valt mij op dat je heerlijk rustig vliegt/filmt, geeft een hoop rust als je er naar kijkt.
Echter heb ik wel een vraag die goed bedoeld is:
Het valt mij op dat er bij veel shots een 'zweem' is waardoor de kleuren niet mooi uitkomen.
Zijn de beelden origineel ook al zo? Ik denk namelijk dat er wel mogelijkheden zijn om dit wat op te krikken wat kleur betreft.
Ik heb stiekem een screenshotje gemaakt van jouw filmpje en hier alleen een autocorrectie op toegepast.
Uiteraard, smaken verschillen en ieder oog is anders maar ik hoop dat hier iets mee kunt.
Onderste is gecorrigeerd:
Bekijk bijlage 555
Bekijk bijlage 554

Dennis, dank je wel. Ben nog een nieuwe vlieger en ook een nieuwe bewerker :) Maar dit zijn niet de orginele beelden, ik had met adobe een LUT gebruikt wat voor mij best goed leek maar als ik zo naar jou voorbeeld kijke ziet het er idd iets beter uit :) Ik moet op bewerkings gebied en kleurcorrectie ook nog veel leren :) Want heb jij die kleur correct zelf gedaan of ook een LUT of iets dergelijks gebruikt ? Thnx nog voor het laten zien, ik sta altijd open voor suggesties en dingen waar ik van kan leren om het resultaat er nog beter uit te laten zien :)
 
Ik heb het screenshot een color autocorrect gegeven met adobe photoshop. De autocorrects van photoshop en premiere zijn nagenoeg identiek. Ik neem aan dat je met premiere werkt, dan zou je deze corectie ook kunnen toepassen. Let wel op dat autocorrects niet altijd een gewenst resultaat geven.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Gokhan
Heb deze clipjes met mijn DJi spark opgenomen tijdens mijn vakantie in Turkije. Ene clip is bewerkt met DJi go app zelf en de andere met Adobe Premiere Pro.

Locaties verschillen :)



Ben een beginner dus hoop dat het een beetje goed is opgenomen :)
Heb deze clipjes met mijn DJi spark opgenomen tijdens mijn vakantie in Turkije. Ene clip is bewerkt met DJi go app zelf en de andere met Adobe Premiere Pro.

Locaties verschillen :)



Ben een beginner dus hoop dat het een beetje goed is opgenomen :)


Mooie beelden Gökhan! Çok güzel çekmişsin. Ik heb vraagje ik wil graag op vakantie gaan naar Marmaris met mijn dji mavic 2pro. Deden ze moeilijk?
 
  • Leuk
Waarderingen: Gokhan
Mooie beelden Gökhan! Çok güzel çekmişsin. Ik heb vraagje ik wil graag op vakantie gaan naar Marmaris met mijn dji mavic 2pro. Deden ze moeilijk?
Abdul ik had je vragen prive beantwoord. Sorry was zelf op vakantie dus was even niet hier op DronePilots