Van CE naar FCC upgraden help

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Status
Niet open voor verdere reacties.

Baron

New Member
Lid geworden
29 jan 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
36
Locatie
Eindhoven
Beste,

Heb een vraagje

Ik heb een gopro karma hero 6 pack gekocht. En hep paar keer mee gevlogen super leuk

Alleen het ging niet zo hoog..als ik zo naar youtube videos kijk gaan ze best hoog. Nu heb ik begrepen dat je het kan upgraden naar fcc modes wie kan mij hier bij helpen heeft iemand al eerder gedaan???

Mvg Baron
 
Wat versta je onder 'hoog'? Hoger dan 120 meter? Daar heb je niet zoveel aan in Nederland, want je mag hier toch niet hoger dan 120 meter vliegen. Dat wordt trouwens maximaal 50 meter binnenkort.
 
Sorry, daar ga ik je niet bij helpen. Als je met je drone op zo'n grote hoogte vliegt dan ben je niet bepaald verantwoordelijk bezig.
 
Oh, in Turkije wordt verder niet gevlogen. Dat is fijn!


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
Ik heb de Turkse drone-regels er ff bijgezocht voor je:
  • Do not fly your drone over people or crowds of people
  • Respect other peoples privacy when flying your drone
  • Do not fly your drone over military installations, power plants or other areas that may cause concern among local authorities
  • Make sure our drone does not exceed 4kg
  • Do not fly faster than 50km/h
  • Do not fly higher than 100 meters (328 feet)
  • You must fly during daylight hours and only fly in good weather conditions
  • Do not fly your drone near airports or in areas were aircraft are operating
Eerlijk gezegd denk ik dat met een drone op 1.000 meter hoogte vliegen in Turkije wel eens heel vervelende consequenties zou kunnen hebben. De autoriteiten zijn daar vast nog een stuk minder happig op drones dan hier in Nederland. Verder wat @Eric-Jan zegt.
 
Baron,
Ik begrijp je vraag en ga niet belerend uitleggen dat wat je wilt niet mag. Maar je stelt je vraag op een verkeerde plek, een openbaar forum. Hier kunnen geen illegale activiteiten worden gepromoot, laat staan worden uitgelegd. Dan kan Wiebe het forum wel sluiten.
Je zult je informatie ergens anders moeten zoeken. Tip: Google. ;)
 
Baron,
Ik begrijp je vraag en ga niet belerend uitleggen dat wat je wilt niet mag. Maar je stelt je vraag op een verkeerde plek, een openbaar forum. Hier kunnen geen illegale activiteiten worden gepromoot, laat staan worden uitgelegd. Dan kan Wiebe het forum wel sluiten.
Je zult je informatie ergens anders moeten zoeken. Tip: Google. ;)
Dankje voor je reactie het is duidelijk in iedergeval...
 
Niemand gaat je hier helpen, zelf ik niet . Maar dit heeft niks met de FCC te maken. Maar je moet bij je eigen maar eens na gaan of dit wel zo veilig is wat je wilt doen? Ik hoop in ieder geval niet dat ik in een vliegtuig zit als er zo’n wijsneus zoals jij rond aan het vliegen is. Maar jij zei dat jij genoeg vriendjes hebt die dit wel kunnen. Vraag het dan aan die vriendjes.

Gr
Henk


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: jessevanriessen10
Zucht... Die 1 aprilgrappen beginnen elk jaar weer eerder.
 
Vromer als de paus heet dat,je kunt iemand toch rustig uitleggen wat FCC is,en daarbij vertellen dat het in nederland niet toegestaan is?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: JH54
Status
Niet open voor verdere reacties.