Van Nederlandse bodem

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Moet ik meer strand filmpjes maken of meer bos?

  • Bos!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Strand!

    Stemmen: 1 100,0%
  • Seizoen gebonden, dus zomer strand winter bos.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

ARRR VIDEOS

New Member
Lid geworden
27 jun 2018
Berichten
6
Waarderingsscore
4
Punten
3
Leeftijd
38
Locatie
Leiden
Een dagje strand :)

Heb je tips om het beter te doen voor de volgende?

 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Het is altijd leuk om video's te delen, ook zeker blijven doen. Alleen waarom je dit deelt heb ik mijn twijfels bij.
Een Poll is altijd leuk, dit zijn helaas alleen maar nummertjes. Een eerlijk en leesbaar antwoord heb je meer aan toch?
De kwaliteit van de video heb ik niets op aan te merken, lekker soepel en niet schokkerig. Helaas voor mij zijn de shots iets te lang. Ik (is uiteraard persoonlijk) heb liever een kort spotje met veel shots dan te lang naar één scene kijken.
 
Is inderdaad persoonlijk Dennis. Normaal gesproken ben ik voor korte shots, maar hier vind ik de lange shots juist wel goed bij de rustige strandsfeer en de mellow achtergrondmuziek passen.
Lekker voor ARRR, met onze twee tegenstrijdige meningen kan hij net niks. ;)
 
Dat begrijp ik helemaal Sjakie, het is gewoon lastig om een mening te delen, we zijn allemaal anders. Mij heeft het wel geholpen om een keer een kritiekje te krijgen van iemand anders. Wat Arrr er mee doet is zijn keuze toch, hij vroeg om een mening. En die krijgt hij dan, van mij en van jouw, dat lijkt mij een beetje de bedoeling van een forum toch?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Delphi
Wat Arrr er mee doet is zijn keuze toch, hij vroeg om een mening. En die krijgt hij dan, van mij en van jouw, dat lijkt mij een beetje de bedoeling van een forum toch?
Mijn laatste zin sluit ik ook af met een knipoog, dus is niet serieus bedoeld. Wat betreft je reactie ben ik het ook helemaal eens.