Vandaag sneeuwbui bij ons in Noorwegen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Het is al wit sinds half november maar vandaag best wat aanvulling gehad.
Filmpje gemaakt met m'n nieuwe drone, Mavic 2 Zoom en gebruik gemaakt van de zoom optie, tijdens de vlucht was ik het bijna vergeten dat ik kon zoomen dus heb ik 1x toegepast in dit filmpje. M'n vorige was een PH4, dus ik moet nog even wennen aan die optie.

Filmpje op website met 360° panorama en Google maps link:

Filmpje op Vimeo:
 
Ha, dan heb je de sneeuwbuien bij ons hier in Nederland nog niet gezien. Wij ook niet.
In een compleet andere wereld leef je daar,
 
  • Haha
Waarderingen: MTito
Ha, dan heb je de sneeuwbuien bij ons hier in Nederland nog niet gezien. Wij ook niet.
In een compleet andere wereld leef je daar,
Sjakie, ik zie beelden van Nederland met vaak toch wel sneeuwbuien, alleen het vriest niet. Dus sneeuw valt er genoeg maar de vorst ontbreekt, toch?
 
Sjakie, ik zie beelden van Nederland met vaak toch wel sneeuwbuien, alleen het vriest niet. Dus sneeuw valt er genoeg maar de vorst ontbreekt, toch?

Dat is inderdaad vaak het geval, maar dit jaar heb ik hier nog geen vlokje gezien. De thermometer gaf bij mij vandaag 12 graden aan.
 
Sjakie, ik zie beelden van Nederland met vaak toch wel sneeuwbuien, alleen het vriest niet. Dus sneeuw valt er genoeg maar de vorst ontbreekt, toch?
Ha, ha, ik weet niet welk weerstation jij dan volgt, maar ook hier, in het hoge noorden van Nederland nog geen sneeuwvlok gevonden.. Tot nu toe alleen maar regen.
Mooie beelden. De hond is ook al goed gewend aan jouw drone.
 
  • Leuk
Waarderingen: MTito