Video edit software MacOS

Discussie in 'Andere DJI producten / DJI algemeen' gestart door Stickybit, 24 aug 2018.

1. Stickybit

Stickybit Member

Lid geworden:
    24 aug 2018
    Leuk Bevonden:
    14
    Dag allen,

Nog een vraagje. Ik heb ondertussen een aantal van mijn Phantom 4 video's bewerkt en op YouTube gezet. Ik mis alleen nog de vluchtgegevens (snelheid, bijv. laatst 73,3 km/uur gehaald en dat is wel een leuk feitje :), hoogte, afstand etc..).
    Ik ben een macOS-gebruiker of Linux, dus helaas geen Windows tot mijn beschikking.

Wie weet hoe/waarmee ik de vluchtgegevens uit de DJI Go 4 app (of via sites als Airdata.com) in mijn films krijg?
    Mijn primaire videobewerkingssoftware is tot nu toe iMovie, maar tips voor andere software waarbij dit allemaal makkelijker gaat (onder macOS) hoor ik graag!

Bedankt alvast!

2. peSHIr

peSHIr Member

Lid geworden:
    23 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    21
    In films weet ik niet eigenlijk. Wat ik wel eens op YouTube zie is volgens mij "gewoon" een movie screengrab van telefoon/tablet waarmee gevlogen is, hetzij live tijdens het vliegen, hetzij later vanuit de log viewer in DJI 4 Go zelf. Zelf gebruik ik voor dit soort statistieken inderdaad airdata.com maar da's voor mijn eigenlijk informatie, niet om dit in/bij filmbeelden te tonen (tot nu toe).

3. Stickybit

Stickybit Member

Lid geworden:
    24 aug 2018
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is me gelukt, met een flink aantal omwegen.

De data vanuit DJI Go 4 app werd al gesynchroniseerd mbv HD Sync naar Airdata . Daarna de vluchtgegevens geexporteerd (CSV) en deze in RaceRenderer 3 geimporteerd, samen met de video waarbij ik de data geprojecteerd wil hebben.

Alles goed aan elkaar gekoppeld qua data en bewegingen van de quadcopter en jawel.. Ik heb een mooi filmpje met gegevens gekregen!

Het resultaat (de max. snelheid die ik tot nu toe met de DJI Phantom 4 heb bereikt) is te zien in deze film.

Sjakie en peSHIr vinden dit leuk.
  4. peSHIr

peSHIr Member

Lid geworden:
    23 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    21
    Cool! Eens naar kijken, dat RaceRender..

Verzonden met mijn ONEPLUS A5000 en de Dronepilots.nl app

5. Sjakie

Sjakie Well-Known Member

Lid geworden:
    11 sep 2016
    Leuk Bevonden:
    308
    Mooi resultaat Sticky. Ik kende die software niet, ga ik ook eens naar kijken.

Deel Deze Pagina