Video mode aanpassen naar 1080p, 2.8k of 4k

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

hgvanderzee

New Member
Lid geworden
20 apr 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
71
Locatie
Deil
Ik ben een nieuwe Gebruiker v an de DJI Mini 2. Ben er erg tevreden over, maar nu kan ik de video mode niet meer aanpassen naar 1080p, 2.8k of 4k.

Als ik via de app kies voor video krijg ik geen uitklapmenu meer waar ik de modes kan wijzigen. Wat doe ik fout ??
 
Check deze hier even. Is allemaal een beetje veranderd sedert de laatste update. In de veronderstelling dat je ook al DJI Fly 1.4.0 gebruikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: SalutePura en SnitserNL
Top dat was dus inderdaad de oplossing. In de Fly App is de mode control gewijzigd.
Dank voor de snelle response
 
Mooi, met dank! Daar was ik ook al tegenaan gelopen.

Stel ik film op HD (1080), is dan de hoogste fps automatisch de beste?
En geeft 2K7 betere beelden op een HD-monitor of televisie?
 
Stel ik film op HD (1080), is dan de hoogste fps automatisch de beste?
En geeft 2K7 betere beelden op een HD-monitor of televisie?
Daar zijn boeken vol over geschreven.
 
Mooi filmpje, ik denk dat ik het ga houden op 25 fps zoals geadviseerd voor PAL. En dan kan ik de resolutie nog kiezen, ik ben (nog) geen echte filmer en wil de datastroom en omvang van de bestanden een tikkie bescheiden houden.
Wellicht dat ik daarna wel overstap naar 2,7K of 4K, maar dat blijft dan gewoon 25 fps.
 
Mooi filmpje, ik denk dat ik het ga houden op 25 fps zoals geadviseerd voor PAL. En dan kan ik de resolutie nog kiezen, ik ben (nog) geen echte filmer en wil de datastroom en omvang van de bestanden een tikkie bescheiden houden.
Wellicht dat ik daarna wel overstap naar 2,7K of 4K, maar dat blijft dan gewoon 25 fps.
Omvang van de bestanden maakt bijna niets uit in 1080 of 4k
 
Ok, dank voor je reactie Klaaz. Dat moet ik dan maar eens gaan uitproberen!