Vienna in 6K SUHD

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

rcee

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
27 jul 2019
Berichten
1.873
Waarderingsscore
705
Punten
113
Leeftijd
57
Locatie
1422
De architectuur vanuit Vienna fraai in beeld gebracht.
Vergeet vooral niet de resolutie naar 8K te schakelen voor optimaal kijkgenot

All clips were shot with an Autel Evo Lite+ in native 6K (5472 x 3076) and rendered and upscaled to 8K (7680 x 4320) with Final Cut Pro. Because Youtube doesn’t support 6K videos, we had to upscale it to 8K to bring you the best quality!

 
  • Leuk
Waarderingen: Crimino
Mooie scherpe beelden dat zeker! Heb ook zeker wel nagedacht of ik de overstap zou maken naar Autel.

Dit soort beelden is voor de meesten van ons niet weggelegd ivm open categorie. Maar die specific categorie zou sowieso niets voor mij zijn.. Overal toestemmingen vragen, dagen van te voren, en dan mag het bv, en dan slaat het weer om.. Niks voor mij. Ik ben meer in de zin meer van: Ohw, dit vind ik mooi, dan kijk ik of het mag en dan gooi ik dat ding de lucht in. Volgens mij heet dat lui! ;)
 
Geen schrik (op 08:25) dat er plots een metro (of wat rijdt daar juist?) uit die tunnel over die brug reed?
Mooie film !

Dat is dus een van redenen dat weinigen van ons deze beelden kunnen/ mogen maken, mag niet in de open categorie. Is specific, moet je toestemming voor vragen, plannen etc..
 
  • Leuk
Waarderingen: Crimino
Net enkele van die andere video's bekeken zoals die van Tel Aviv. Ik heb beide in 4K gekeken (4K scherm) en hoewel de Tel Aviv (toch) ook in 4k is opgenomen (vermoed ik?), is het verschil met de beelden van Wenen echt opmerkelijk: zoveel helderder en scherper.
 
Laatst bewerkt:
Oeps... ik had deze reply van jou niet gezien (of gelezen). Vandaar mijn vreemde laatste opmerking die ik nu aanpaste.
Mooie scherpe beelden dat zeker! Heb ook zeker wel nagedacht of ik de overstap zou maken naar Autel.

Dit soort beelden is voor de meesten van ons niet weggelegd ivm open categorie. Maar die specific categorie zou sowieso niets voor mij zijn.. Overal toestemmingen vragen, dagen van te voren, en dan mag het bv, en dan slaat het weer om.. Niks voor mij. Ik ben meer in de zin meer van: Ohw, dit vind ik mooi, dan kijk ik of het mag en dan gooi ik dat ding de lucht in. Volgens mij heet dat lui! ;)

Verzonden met mijn SM-A528B en de Dronepilots.nl app