Vlieg gegevens opnemen video

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Venmini 2

New Member
Lid geworden
22 dec 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
58
Locatie
Vleuten
Ik heb sinds kort de mini 2 en vroeg mij af of de hoogte en afstand gegevens die getoond worden tijdens het vliegen op de telefoon ook getoond kunnen worden op de opgenomen video?
 
Deze zijn zichtbaar te maken als je bv je opgenomen video afspeelt met het programma VLC dan kan je de ondertiteling aanzetten en dan staat onder in het beeld de camera instellingen, de coordinaten, de hoogte, afstand, horizontale snelheid en de verticale snelheid
 
  • Leuk
Waarderingen: Wes56
Ik zie het, Kayakker! Top. Echter bestaat er ook een video editor die de scenes aan elkaar monteert waarbij de totale video deze gegevens in de video blijft tonen?
 
Ik zie het, Kayakker! Top. Echter bestaat er ook een video editor die de scenes aan elkaar monteert waarbij de totale video deze gegevens in de video blijft tonen?
Niet zo evident, maar moet kunnen met VLC.

Je zult de embedded subs naar een .SRT tekstfile moeten exporteren, nadien kan je op youtube diverse methodes vinden om de video te hercoderen met "hard subs"
 
  • Leuk
Waarderingen: Aad 2
Je kan ook met het free programma Handbrake bij de optie Subtitles Burned in aanzetten dan staat ondertitels vast de in het scherm en gaat er niet meer uit ook niet na het editten van de video
 
  • Leuk
Waarderingen: TonioRoffo