vliegen binnen in de bouwkeet

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

WIllyD

New Member
Lid geworden
19 nov 2018
Berichten
15
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
70
Locatie
Utrecht
Ik zit hier op een bouwterrein in een bouwkeet van ruim 200 meter lang. Wat vinden jullie van binnenshuis vliegen. Kan dit of zeggen jullie absoluut niet doen. Ik heb gezocht op internet, maar daar word ik geen wijs uit. Dan vraag ik het liever hier aan de "kenners".
 
Het kan zeker. Beste is wel om je drone in Atti modus te dwingen, indien mogelijk. Je hebt liever niet een haperend GPS-signaal. Als je toch in GPS vliegt (kan best zijn dat je binnen nog signaal hebt), kijk dan even extra uit met verstoringen van het magneetveld, als gevolg van stalen structuren om je heen.

Qua regelgeving hoef je je verder geen zorgen te maken: binnen gelden de regels voor het dronevliegen niet, zolang de drone niet per ongeluk naar buiten kan vliegen tenminste.
 
Op de vorige school waar ik werkte had ik twee gymzalen tot mijn beschikking. Ik kon me daar na schooltijd of in het weekend uitleven als er geen gymlessen waren. Prima om een nieuwe drone te leren kennen en besturen. Geen last met regeltjes.
 
Op de vorige school waar ik werkte had ik twee gymzalen tot mijn beschikking. Ik kon me daar na schooltijd of in het weekend uitleven als er geen gymlessen waren. Prima om een nieuwe drone te leren kennen en besturen. Geen last met regeltjes.

Het gaat niet om regeltjes, het gaat kan het binnenshuis en moet ik mijn Drone nog ergens op instellen .Ben bang als ik omhoog ga dat ik tegen het plafond of de muur schiet. Iedereen heeft tegenwoordig BT aan, etc etc