Vliegen in de sneeuw

RotterdamseAdje

New Member
Lid geworden
15 okt 2022
Berichten
21
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
70
Locatie
Rotterdam
Zojuist terug van ski-vakantie in Hinterglemm. Prachtige condities gehad en gepoogd om actie te filmen van skiende familieleden. Rustige blauwe piste opgezocht en afspraken gemaakt over hoe en wat te videoen.
Ik stond keurig halverwege piste, juiste lichtinval op piste, en de bedoeling was dat ik de persoon van bovenaf, achteruitvliegend, van voren zou opnemen.
Helaas lukte het niet omdat het licht op de piste, sneeuwwit en felle zon, zo fel was dat ik niet meer op mijn schermpje kon kijken. Ik heb een mini 3 pro met goedkope controller, dus gebruik mijn telefoonscherm.
Zijn er soortgelijke ervaringen en praktische oplossingen?
 
Ik weet niet welke smartphone je hebt? Bij de goedkopere smartphone is het scherm soms niet helder genoeg bij fel zonlicht.
Een beetje deftige smartphonescherm is toch wel aan te raden. Zelfs dan nog kan je volgende hulpmiddelen gebruiken:
Zonnekap welke ik zelf gebruik bij zeer zonnige dagen werkt goed om beter zicht te krijgen op scherm.
Mvg Wes.
 
Dank je wel Wes. Had al wel zoiets gelezen, maar wist niet of het ook echt helpt. Goe om van je te horen dat jij het wel gebruikt. Ik was eigenlijk ook opzoek naar ervaringen van leden met de DroneMask2 (een hulpmiddel om met je telefoon toch een goggle te maken). Feitelijk toch nog een duur ding ($ 179,00), maar wellicht de ideale oplossing.
Maar nogmaals bedankt voor je reactie
 
Dank je wel Wes. Had al wel zoiets gelezen, maar wist niet of het ook echt helpt. Goe om van je te horen dat jij het wel gebruikt. Ik was eigenlijk ook opzoek naar ervaringen van leden met de DroneMask2 (een hulpmiddel om met je telefoon toch een goggle te maken). Feitelijk toch nog een duur ding ($ 179,00), maar wellicht de ideale oplossing.
Maar nogmaals bedankt voor je reactie

Zeker een duur ding vooral omdat ze niet echt duidelijk zijn over hun product


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Dank je wel Wes. Had al wel zoiets gelezen, maar wist niet of het ook echt helpt. Goe om van je te horen dat jij het wel gebruikt. Ik was eigenlijk ook opzoek naar ervaringen van leden met de DroneMask2 (een hulpmiddel om met je telefoon toch een goggle te maken). Feitelijk toch nog een duur ding ($ 179,00), maar wellicht de ideale oplossing.
Vergeet ook niet dat je met zo'n goggle op zelf de drone niet meer in zicht (VLOS) kan houden. Dit maakt het misschien weer een wat minder ideale oplossing.
 
Plus het feit dat je een paar makkelijke schermopdrachten mist.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app