Vliegen in een Level 5 hurricane?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Die Drone Girl heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Het is niet zo dat die drone kan vliegen bij 155 mph wind (ca 250 km/uur). De box kan simpelweg in gesloten toestand dat soort windsnelheden aan. Als de storm overgewaaid is, dan kan de box zich openen om de drone op te laten stijgen. Dat is een stuk minder spannend maar evengoed een knappe prestatie. Zie ook deze bron.
 
Ik vond het al een sterk verhaal, en moet uiteraard bekennen dat ik niet hele artikel goed gelezen heb (anders had ik er zelf wel meer bij gezet dan een titel en een link naar het artikel)..

Ook weer duidelijk(er).
 
Ik vond het al een sterk verhaal, en moet uiteraard bekennen dat ik niet hele artikel goed gelezen heb (anders had ik er zelf wel meer bij gezet dan een titel en een link naar het artikel)..

Ook weer duidelijk(er).
Het is vooral jammer dat er 'drone journalisten' zijn die totaal geen verstand van zaken hebben en niet in staat zijn om zelf een beetje na te denken en verder te graven tijdens het schrijven van hun artikelen. Daardoor komt er een hoop onzin de wereld in.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Eens. Zal hier duidelijk minder van doorplaatsen (zeker "ongelezen")...
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager