Phantom 4 Vliegtuigmodus Phantom 4

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

DirkWol

New Member
Lid geworden
3 mrt 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
43
Locatie
Friesland
Hallo , sinds kort ben ik in bezit van mijn eerste Drone namelijk de Phantom 4 en moet zeggen dat bevalt prima kwa vliegen maar ook de foto en video kwaliteit is zeer mooi nou vroeg ik mij af of ik tijdens vliegen mijn telefoon ook op vliegtuig modus moet zetten ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: TonY
Het is handiger omdat je telefoon geen signaal uitzend alleen is het niet echt nodig

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: DirkWol
Welkom Dirk het is best dat je alles afzet je drone is satelliet gebonden om problemen te vermijden vlieg je best nooit op WiFi wordt veel gestoord en zo kan je de controle verliezen veel vliegplezier groetjes Gino


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: DirkWol
Technisch gezien hoeft het niet. Maar je zult het meemaken dat tijdens het vliegen iemand je belt! Dan ben je je videobeeld kwijt. Dat komt altijd ongelegen, kan ik je uit ervaring vertellen.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: DirkWol
Ik heb ook een aparte tablet, maar daarmee is probleem niet helemaal opgelost. Ik werd gebeld, maar omdat ik niet opnam, ging de telefoon over op mijn tablet (ik was wel binnen het bereik van WiFi). Gesprek gewoon negeren en je hebt weer beeld.
Veel plezier met vliegen!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hallo , sinds kort ben ik in bezit van mijn eerste Drone namelijk de Phantom 4 en moet zeggen dat bevalt prima kwa vliegen maar ook de foto en video kwaliteit is zeer mooi nou vroeg ik mij af of ik tijdens vliegen mijn telefoon ook op vliegtuig modus moet zetten ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Dirk,
Ik heb ook een phantom 4pas gekocht. Nu zijn mijn videobeelden schokkerig. Welke videoinstelling gebruik je?

Gr Ton


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app