Vlucht boven wildwater Noorwegen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Pfff, heb nu bijna een maand of 7 mijn phantom 4 en vlieg boven de bergen in ons dorp, ik woon in Noorwegen.

Echter, onze BBQ plek durfde ik nog niet te filmen, veel bomen, onverwachte windvlagen en temperatuur wisselingen. Maar na 7 maanden bij watervallen, bergen, bergpanorama's gevlogen en gefilmd te hebben durfde ik het aan hier eens bij onze BBQ plek te vliegen en filmen.

Ondanks de wind die tijdens de vlucht arriveerde is de vlucht toch goed verlopen. et filmpje wil ik bij deze delen. Veel kijkplezier in Noorwegen middels dit filmpje gemaakt in ons dorp Vang i Valdres.

Klik HIER voor dat bijna 9 minuten durende filmpje!

Op de achtergrond foto sta ik met de controller en daar achter is een steen met mijn DJI kist er op. Dat is de steen die we gebruiken voor onze BBQ, al het vlees en groentes leggen we daarop. Klik maar eens op de DJI kist en zie onze BBQ plek.
 
mooi filmpje wat je niet elke dag ziet
:):D
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
mooi filmpje wat je niet elke dag ziet
:):D
Klopt Roy, maar hier zien we dit soort beelden vanuit de huiskamer, we zijn er errug gelukkig mee. Ons huis staat met zicht op een binnenfjord met daar omheen veel plaatsen waar ik vrij kan filmen met m'n phantom 4.
Filmpje van onze nieuwe hond die voor het eerst mijn drone ziet: Simiqai ontmoet Drone
 
Het heeft niets met drone's te maken, maar zelfs je honden zijn prachtig !
Alaskan Malamute ?
 
Het heeft niets met drone's te maken, maar zelfs je honden zijn prachtig !
Alaskan Malamute ?
Dank je wel, we zijn ook heel blij met onze honden die het hier in dit klimaat heel goed bevallen. Kouder dan -25 halen we ze naar binnen, en dan houdt de batterij van de drone hem ook maar een minuut of 10 in de lucht.