Voorstellen en op zoek naar een vliegmaatje

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Choose Free

New Member
Lid geworden
12 aug 2022
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
53
Locatie
Nijmegen
Ik las net het bericht van een nieuw lid van 67 jr. uit de buurt van den Bosch die op zoek is naar mededronepiloten in zijn nabije omgeving. Mijn naam is Koos en ben 52 en zou het ook leuk vinden om samen met een enthousiaste dronepiloot ervaringen uit te wisselen en op leuke locaties te vliegen.
Zelf vlieg ik met een DJI Air 2S en heb ik nog niet zo lang geleden een Avata aangeschaft, waarmee ik nog niet zoveel gevlogen heb. Toen ik ‘m kreeg bezorgd, begon het met regenen en sindsdien nauwelijks is het nauwelijks droog geweest, dus ik wacht met smart de droge en zonnige dagen af om te kunnen oefenen.
Ik woon in de buurt van Nijmegen, dus als iemand geïnteresseerd is om eens een vliegafspraak te maken dan hoor ik dat graag. Heel veel ervaring heb ik nog niet, maar ik ben leergierig en hoop meer kennis op te doen en mijn vaardigheden uit te breiden.
 
Welkom op het forum Koos!
 
Welkom Koos. Goed dat je voor de Avata koos. .
Waarom? Dan kun je heerlijk binnen vliegen op de simulator met je bril op.
Voordat ik naar buiten ging met de Avata heb ik echt eerst een paar uur geoefend met de simulator omdat ik geen FPV gewend was. Fantastisch om te doen.
Succes en veel plezier met de hobby.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hoi Koos
Dat de zon maar snel mag gaan schijnen in omgeving Nijmegen.