Voorstellen Gerbert

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

iGerbert

New Member
Lid geworden
9 nov 2016
Berichten
29
Waarderingsscore
7
Punten
3
Leeftijd
48
Locatie
Klundert
Hallo,

ik ben Gerbert en kom uit het Klundert, net naast industrieterrein Moerdijk wat af en toe met een flinke brand zoals bij Shell of ChemiePak het landelijke nieuws haalt.
Ik werk als shift-technician in de voedingsmiddelen-industrie.

Ik ben 4 jaar geleden enthousiast geworden door een Parrot AR drone. Daarna ben ik serieus gaan vliegen met een Phanthom 2 met GoPro en FPV set. Daar heb ik erg veel uren (ong. 100) mee gemaakt.
Vorig jaar is deze ingeruild voor een Inspire 1, en dit jaar heb ik die ge-upgrade met de X5 camera en 4 verschillende lenzen. Deze heeft inmiddels ook al heel wat vlieguren.

Middels website en facebook-pagina www.buitendijk-west.nl heb mijn hobby in de vorm van foto's en video's altijd gedeeld. Ik heb altijd goed de regels gevolgd. Omdat ik ook steeds vaker verzoeken kreeg ben ik dit jaar ook direct gaan verdiepen in ROC-light o.a. via de bijeenkomst op 1 juli in Hoofddorp.
Na "zelfstudie" heb ik 26-10 succesvol examen gedaan (EuroUSC) en praktijktoets afgelegd voor ROC-light.
Registratie had ik al rond dus verzekering is mijn volgende stap.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marlijn Franken
Welkom Gerbert! Ik ben benieuwd naar je ervaringen als (aankomend) ROC-light vlieger.
 
Ik reken niet op inkomen hieruit. Als het maar kosten dekkend kan zijn. Daarbij reken ik voorlopig alleen met de investering om de ontheffing te verkrijgen. M'n Inspire e.d. had ik toch al voor hobby. Als het nog meer oplevert is het leuk.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Welkom Gerbert , gelijk even op je website rond gekeken , ziet er netjes uit :)