Voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gerardo1

New Member
Lid geworden
21 mei 2023
Berichten
3
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
74
Locatie
Schoonhoven
Goede dag iedereen. Ben volslagen nieuw wb drone vliegen. Heb me bij Drone Pilots aangemeld om info te krijgen. Bladerend door de diverse onderwerpen, kom ik al heel wat tegen. Ik heb onlangs een DJI mini 2 , 4 K gekocht. IK ben een enthousiast videofilmer. Film op de grond op in 4K en wil dat ook wel eens van wat hogerop doen. Ben nog wat voorzichtig met grotere afstanden vliegen. Denkwel dat het komt en anders kan ik hier ook vragen stellen denk ik.
Vriendelijke groet
Gerardo1
 
Welkom, ik ben ook sinds vandaag lid van deze club.
Als iemand nog tips heeft voor mij dan zijn deze meer dan welkom.
Ik heb twee accu's en vraag mij af of dit genoeg is? Heeft iemand ervaring hiermee en wat zijn goede opladers en waar zou ik die kunnen kopen?
 
Welkom, ik ben ook sinds vandaag lid van deze club.
Als iemand nog tips heeft voor mij dan zijn deze meer dan welkom.
Ik heb twee accu's en vraag mij af of dit genoeg is? Heeft iemand ervaring hiermee en wat zijn goede opladers en waar zou ik die kunnen kopen?

Dag Ruud, welkom op het forum.
Hangt helemaal van je eisen (vliegtijd) en van je drone af.
Van sommige “oudere” drones zijn accu’s soms lastiger verkrijgbaar.
Oplader is vaak ook accu-specifiek en zoek je een 220v thuislader of 12v autolader?


Mavic2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Dank je wel voor het welkomen
Ik heb een dji mini 3 pro van negen maanden oud. Ja wat mijn vliegtijd zal gaan worden dat weet ik nog niet. Een powerbank te kopen is dat een optie?
 
Welkom op het forum, Gerardo1. Op dit forum valt veel te lezen over het vliegen met drones en ook over het maken van video-opnames vanuit de lucht. Eventueel kun je overwegen om eens naar mijn boek over dit onderwerp te kijken, het heeft veel mensen op weg geholpen.
 
Dank je wel voor het welkomen
Ik heb een dji mini 3 pro van negen maanden oud. Ja wat mijn vliegtijd zal gaan worden dat weet ik nog niet. Een powerbank te kopen is dat een optie?

Per accu heb je dan een vliegtijd van Max. 34 minuten (opgave DJI), in de praktijk zal dit neerkomen op 20-25 minuten afhankelijk van de wind, je vliegbewegingen en dergelijke.

Je kan losse accu’s kopen of een Fly More Kit met 2 accu’s, propellers en een 2 weglaadstation.
Zie wat voorbeelden in de screen shots.

Heb zelf geen ervaring met een powerbank, laad of met de 4 weg hub of een dubbele autolader voor mijn Mavic 2 Zoom.Image1684771060.170464.jpg


Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Dank je wel, ik zal kijken of ik zo een set ga kopen.
Ruud
 
Goedemorgen, hier ben ik weer met een vraag.
Gisteren heb ik mijn Drone geregistreerd en nou lees ik dat ik dat ook moet ingeven in mijn Drone. Maar waar doe ik dat?
En moet ik op de Drone een stickertje plakken met dat nummer?
 
Goedemorgen, hier ben ik weer met een vraag.
Je kunt beter voor een nieuwe vraag een nieuw topic starten in 'Algemene discussie', in plaats van je vraag achter een bestaand topic te plakken. Dan heb je meer kans op reacties.
 
Dank je wel Sjakie,

hoe start of kom ik in de topic Algemene discussie?
 
hoe start of kom ik in de topic Algemene discussie?
Vanaf de Home-pagina, klik op 'Algemene discussie'. Vervolgens op de blauwe knop 'PLAATS ONDERWERP aan de rechterkant van de pagina. Tik de titel in van je Onderwerp en in het grotere tekstveld eronder de vraag die je hebt.