Voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

RUYV

New Member
Lid geworden
3 sep 2020
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
Provincie Utrecht
Hallo,
Ik zal mij eerst even voorstellen, ben Ruud, 66 jaar en sinds kort in het bezit van een DJI Phantom pro 3. Hoop hier veel informatie te krijgen om goed met de drone te kunnen vliegen.

Heb al gelijk een eerste vraag, ik krijg het niet voor elkaar om met de drone binnenshuis te laten vliegen ondanks ik bij instellingen hem op “hover” gezet te hebben en de AB op atti.
hij zegt dan nog steeds dat ik de drone moet kalibreren en geeft daarna een foutmelding.

Wat doe ik verkeerd?
 
Welkom Ruud.

Heb je de drone dan ook gekalibreerd? Klinkt voor de hand, maar ik vraag het toch maar even.
 
Ja dat heb ik, maar krijg dan een foutmelding, iets over magnetische velden e.d.
 
Wanneer er in de buurt te veel metaal aanwezig is ( frame stoel, tafel, of luidsprekers) dan heeft dit invloed op het Compass. Het lijkt me sowieso niet verstandig om binnen te vliegen. Daar is de Phantom helemaal niet voor bedoeld. Wil je binnen oefenen koop dan een Tello. En kun je ook weinig schade maken aan je interieur.
Met de Phantom lekker naar buiten


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Oké, dank voor uw antwoord, het is ook niet de bedoeling om in de huiskamer te vliegen, maar in een grote hal waar een museum is.
ik wilde eigenlijk testen hoe ik hem binnen aan de praat kon krijgen. Ik zal dan nu ook in die hal het nog eens proberen of hij dan wel wil vliegen.