voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
J

Jewaan

Guest
Goede morgen allemaal,

ik ben Johan en ben sinds gisteren trotse eigenaar van de DJI Mavic Mini. hiervoor heb ik een dji rize tello gehad maar omdat deze zeer beperkt was in zijn kunnen ben ik voor een stapje hoger gegaan. echter heb ik nog niet kunnen vliegen met de drone omdat deze geen verbinding maakt met mijn oneplus 7. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Johan
 
Welkom! Ik heb sinds gisteren de mini. Misschien stomme vraag maar ik neem aan dat je de app (DJI Fly) wel hebt gedownload?
 
Welkom! Ik heb sinds gisteren de mini. Misschien stomme vraag maar ik neem aan dat je de app (DJI Fly) wel hebt gedownload?
Hoi zwerver. Uiteraard heb ik de app gedownload. Alleen verbind de remote controller niet met mijn oneplus 7. Ik denk dat ik een otg kabeltje nodig heb.

Mag Johan

Verzonden met mijn GM1903 en de Dronepilots.nl app
 
Hoi zwerver. Uiteraard heb ik de app gedownload. Alleen verbind de remote controller niet met mijn oneplus 7. Ik denk dat ik een otg kabeltje nodig heb.

Mag Johan

Verzonden met mijn GM1903 en de Dronepilots.nl app

Hmm... oke. Dan zou ergens in een menu usb instellingen misschien ook een oplossing bieden?
Ik weet het niet. Heb even gekeken in de compatibiliteitslijst maar dat zul je dan waarschijnlijk zelf ook al gedaan hebben.
Hopelijk snel een oplossing. De mini is echt een leuk ding!
 
Het zou kunnen dat je op je telefoon in moet stelken dat er met de remote controller een data verbinding opgezet mag worden en niet alleen een power verbinding. Succes.