Voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hoi ik heb ook gelijk een probleem ! vandaag een DJI mini gekocht maar krijg de app DJI fly niet geïnstalleerd is ook niet te vinden in de store van mijn Samsung A 50. Die volgens het internet wel geschikt is. Een raadsel
 
Hoi ik heb ook gelijk een probleem ! vandaag een DJI mini gekocht maar krijg de app DJI fly niet geïnstalleerd is ook niet te vinden in de store van mijn Samsung A 50. Die volgens het internet wel geschikt is. Een raadsel
En hier de APK downloaden en die installeren op je Samsung al geprobeerd?

De Samsung A50 staat overigens niet tussen de ondersteunde devices.
 
Gewoon downloaden vanaf de DJI website. Inderdaad niet te vinden in de play store.
 
Mijn Note 20 Ultra 5G staat er ook niet expliciet in als zijnde ondersteund maar werkt als een speer.

Samsung A50 met DJI Fly App zou moeten werken volgens deze post: Samsung A50 and samsung tab a working with mavic mini ?

en ook volgens deze post hier op het Forum: DJI Fly app voor Mavic mini installeren

Vermeersch Rudy:​

'Dag Mark ,dat klopt , het is mij nu ook gelukt de app te installeren op mijn vrouw haar GSM , Samsung A 50 en die kost 312 € , bij het plaatsen van mijn eerste post had ik dit nog niet geprobeerd en mij gebaseerd op de lijst van compatibel smartphones .
 
Laatst bewerkt: