Voorstellen.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Crash-pilot

New Member
Lid geworden
10 mei 2021
Berichten
10
Waarderingsscore
1
Punten
3
Locatie
Twente
Dag Droners,

Mijn naam is Pieter en een leek op het gebied van drones. Een kennis van me kocht jaren geleden een drone en maakte beroepsmatig foto’s, interesse gewekt zal ik maar zeggen.

Na een paar speelgoed proef drones en de nodige crash ervaring, wilde ik wel wat anders echter het lijkt me bijzonder om een drone met zes motoren te bouwen. Misschien kunnen we kennis en/of andere zaken uitwisselen.
 
Hoi Pieter

Succes met de bouw, maar met zo'n nickname blijf ik liever bij je uit de buurt. ;)
 
Dag Droners,

Mijn naam is Pieter en een leek op het gebied van drones. Een kennis van me kocht jaren geleden een drone en maakte beroepsmatig foto’s, interesse gewekt zal ik maar zeggen.

Na een paar speelgoed proef drones en de nodige crash ervaring, wilde ik wel wat anders echter het lijkt me bijzonder om een drone met zes motoren te bouwen. Misschien kunnen we kennis en/of andere zaken uitwisselen.

Het is mischien aan te raden, je licht op te steken bij Modelbouwforum.nl , daar zitten de zelfbouwers van drones, die kunnen je helpen.
Lid worden is gratis.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Mijn naam is Sjako en ik ben woonachtig in de omgeving van Uden. Ik heb om te proberen een mavic mini gekregen voor mijn 60e verjaardag. Is wel even wennen voor een beginner, maar het lukt redelijk. Ik zou het leuk vinden om van iemand die er veel verstand of ervaring mee heeft een keer mee te kijken of ik alles wel gebruik en hoe ik bepaalde zaken in kan stellen.