Voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

RJS

New Member
Lid geworden
1 mei 2022
Berichten
20
Waarderingsscore
6
Punten
3
Leeftijd
61
Locatie
Amersfoort
Goedemorgen forumers,

Mijn naam is Jos en ik heb sinds kort een DJI Air 2S ter vervanging van mijn ouwe trouwe DJI Phantom 3 Advanced, mijn eerste drone. Helaas ging de gimbal kapot, waarmee de hele drone natuurlijk total loss was. Het kwam me financieel niet uit, maar toch was ik er wel blij mee, omdat het lastiger werd de drone veilig te vliegen (en dat staat natuurlijk ten allen tijde voorop).

Ik gebruik mijn drone professioneel. Ik ben werkzaam in de cultureel erfgoedsector en daarvoor wordt de drone ingezet: landschap, bebouwing, archeologie. Ik jaren ontzettend veel plezier gehad van mijn Phantom 3. Veel beeldmateriaal is gepubliceerd in uitgaven onder andere van mijn werkgever en tal van andere publicaties en een keer kwamen filmbeelden in het 8 uur journaal. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de prestaties van de Air 2S. Natuurlijk heb ik er al uitvoerig mee gevlogen en dan merk je wel dat de techniek niet heeft stil gestaan. Het is een fijn ding; vliegt super en de beeldkwaliteit is VEEL beter dan de Phantom 3. Nu eens zien hoe de Air 2S zich op langere termijn houdt. Wat ik sowieso een enorme pre vind is Airsense. Ik ben namelijk als de dood voor ander luchtverkeer, ook al vlieg ik meestal niet hoger dan 50 meter. Airsense waarschuwt al voordat ik het bemande vliegtuig hoor. Super! Nu maar hopen dat we in 2024 als nog dat CE label kan krijgen.

Op mijn website erfgoedfoto.nl staat veel werk. Kijk gerust eens rond.
 
Welkom! En mooie foto's.

Opmerking:
20090305 Kampen - Ebbingstraat 22-26 D300-04877sc.jpg
Blokje karakteristieke huizen van rond 1990.


Dit blokje huizen is toch wel een eeuw ouder denk ik, in ieder geval niet karakteristiek voor eind 20e eeuw! ;-)
 
Welkom, mooie foto's aldaar.
 
Dank allemaal. Dat blok huizen in Kampen is een typefout. Dat moet 1900 zijn natuurlijk. Ga ik wijzigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BramB
Hoi Jos. Dat is serieus goed werk op je website.
 
Dank je wel. Ik loop wel heel geregeld tegen wel erg uitgebreide no fly zones aan. Zou mooi zijn als dat op den duur toch wat geflexibiliseerd wordt. Dat geofencing ook inhoudt dat je niet hoger kan vliegen dan 50 meter. Uiteraard houd ik me aan de regels.