Mavic Mini vraagje

Drone2

Active Member
Lid geworden
24 apr 2020
Berichten
173
Waarderingsscore
35
Punten
28
Locatie
Delft
Ik heb mijn mavic mini gisteren binnen gekregen, en dus volop bezig om hem vlieg klaar te maken, accu`s geladen firmware update geladen enz.
de mini werkt en de motoren draaien, nu wil ik deze binnen even uitproberen maar in welke modes moet ik zonder GPS binnen gaan vliegen??
 
Je kan best in modus S (Slow) beginnen, je kan dit zonder GPS maar zoals op de display van uw Monitor verschijnt " Take Of Whit Caution", als U een Combo versie heeft gekocht gebruik dan voor alle veiligheid de Propeler Protector.
 
Je kan best in modus S (Slow) beginnen, je kan dit zonder GPS maar zoals op de display van uw Monitor verschijnt " Take Of Whit Caution", als U een Combo versie heeft gekocht gebruik dan voor alle veiligheid de Propeler Protector.

de protector zit er op, ik ga het proberen ik laat het nog even weten hoe het is afgelopen!!!
 
de protector zit er op, ik ga het proberen ik laat het nog even weten hoe het is afgelopen!!!

ik heb nog een vraag over de
DJI Assistant 2 For Mavic moet je deze op je telfoon zetten? of op de PC? en wat kan je er mee?
 
Ik hen dit programma op m'n PC gezet maar nog nooit gebruikt, maar als je het wil weten, Googgel eens naar:

What DJI ASSISTAND 2 MAVIC:
 
Assistant 2 is voor op de pc. Firmware update of downgrade. En eventueel sensoren calibratie mits aanwezig op je drone


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app