Mavic Air waar batterijen aankopen?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ben Cretskens

New Member
Lid geworden
19 sep 2021
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
31
Locatie
Bree
Hey allen,

Ik zit een beetje verveeld met het feit dat er nergens geen batterijen meer te krijgen zijn voor mijn mavic air.

Iemand een idee welke (web)shop ze nog verkoopt? (behalve amazon)
 
Hey allen,

Ik zit een beetje verveeld met het feit dat er nergens geen batterijen meer te krijgen zijn voor mijn mavic air.

Iemand een idee welke (web)shop ze nog verkoopt? (behalve amazon)

Tijdelijk uitverkocht: DJI Mavic AIR Part 01 Intelligent Flight Battery - Coolblue - Before 23:59, delivered tomorrow

Tijdelijk uitverkocht: DJI Mavic Air Intelligent Flight Batterij op drone-expert.nl

Even aanmelden zodat je een email krijgt als de batterij weer op voorraad is. Zeker Coolblue zou die weer op voorraad moet krijgen aangezien ze anders normaliter vermelden dat een artikel nooit meer op voorraad komt.
 
Bij cameranu hebben ze er nog 2
 
Bij cameranu hebben ze er nog 2
Dat moet dan volgende zijn: DJI Mavic Air 2 Intelligent Flight Battery

Maar dus voor Mavic Air 2. Ik ben niet bekend of de Mavic Air 2 battery in een Mavic werkt (net zoals b.v. de Mavic Mini batterijen in een Mini 2 kunnen en werken) en wellicht past het zelfs fysiek niet.

Feit is wel dat de batterij voor de Mavic Air volgend SKU mummer heeft: CP.PT.00000119.01 (11.55V, 2375mHa) en de batterij voor de Mavic Air 2 CP.MA.00000268.01 (11.55V, 3500mAh)
 
ik heb voor mijn phanton pro eentje op aliexpres gekocht voldoet prima.
heb je daar al gekeken?
 
tuurlijk origineel is altijd goed maar ik heb de gok genomen , het scheelde mij de helft en hij voldoet prima, ( de originele worden ook in china gemaak by the way :) )
 
Wat ik in post#4 idd al zei en vermoede:

Dat moet dan volgende zijn: DJI Mavic Air 2 Intelligent Flight Battery

Maar dus voor Mavic Air 2. Ik ben niet bekend of de Mavic Air 2 battery in een Mavic werkt (net zoals b.v. de Mavic Mini batterijen in een Mini 2 kunnen en werken) en wellicht past het zelfs fysiek niet.

Feit is wel dat de batterij voor de Mavic Air volgend SKU mummer heeft: CP.PT.00000119.01 (11.55V, 2375mHa) en de batterij voor de Mavic Air 2 CP.MA.00000268.01 (11.55V, 3500mAh)
 
Ik ben niet bekend of de Mavic Air 2 battery in een Mavic werkt en wellicht past het zelfs fysiek niet.
Het past fysiek heel erg niet.....
Air 1 gaat de accu er aan de onderkant in, Air 2 aan de bovenkant.
De drones lijken sowieso in niets op elkaar