Waarschuwingsbord voor drone-inzet.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Happy Dronepilot

Active Member
Lid geworden
7 jun 2018
Berichten
179
Waarderingsscore
32
Punten
28
Leeftijd
47
Locatie
Nijverdal
Aan twee zijden voorzien van hoogwaardige polymeer sticker. Eenvoudig in te klappen en makkelijk te vervoeren door het lichte gewicht. €35,- per stuk incl. BTW. Vanaf 3 stuks €32,50 incl. BTW.

In overleg ook te personaliseren.Drone%20Warning%20Side.jpeg20210312_203318.jpegDrone%20Warning%20Front.jpeg

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: DJIWhite Mavic pro
Beetje overdreven.
En je kunt er niet slecht één neerzetten.
Misschien ook nog de omgeving in een straal van 100 meter met rood/wit lint afzetten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie en Ivy
Neerzetten bij landingsplaats als waarschuwing. Als je in de lucht bent kun je niemand anders raken.
Beetje overdreven.
En je kunt er niet slecht één neerzetten.
Misschien ook nog de omgeving in een straal van 100 meter met rood/wit lint afzetten?

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
En dat "houd voldoende afstand" volgens mij moet je daar zelf voor zorgen..........
 
  • Leuk
Waarderingen: Jietie en Delphi
Hoe bedoel je? Als je dit bij je landingsplaats neerzet zoek je bevestiging? Voor wat? Je waarschuwt alleen en dat komt naar mijn mening professioneel over. Ik zie het bevestigingsgedeelte niet. Wat bedoel je precies?
Nee hoor, heeft daar niks mee te maken.

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
Hoe bedoel je? Als je dit bij je landingsplaats neerzet zoek je bevestiging? Voor wat? Je waarschuwt alleen en dat komt naar mijn mening professioneel over. Ik zie het bevestigingsgedeelte niet. Wat bedoel je precies?

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
Precies. Niks mis met waarschuwen. Zeker niet als je met een drone vliegt met voldoende hakselaarcapaciteit.
Misschien nog een regeltje er bij of honden aangelijnd kunnen worden. Ik had laatst nog bijna zo'n loslopend exemplaar in mijn hakselaar die auto RTH aan het doen was vanwege weinig batterij. Baasje vond de drone wel interessant en kwam even kijken. Niks mis mee, maar het ding moet gewoon op een gegeven moment landen. Dan is het niet handig als een hond die drone nog interessanter vindt dan zijn baasje...
 
Bordje kopen?
Precies. Niks mis met waarschuwen. Zeker niet als je met een drone vliegt met voldoende hakselaarcapaciteit.
Misschien nog een regeltje er bij of honden aangelijnd kunnen worden. Ik had laatst nog bijna zo'n loslopend exemplaar in mijn hakselaar die auto RTH aan het doen was vanwege weinig batterij. Baasje vond de drone wel interessant en kwam even kijken. Niks mis mee, maar het ding moet gewoon op een gegeven moment landen. Dan is het niet handig als een hond die drone nog interessanter vindt dan zijn baasje...

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app