Weer wat geoefend

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Menno Schaefer

Well-Known Member
Lid geworden
23 dec 2018
Berichten
272
Waarderingsscore
260
Punten
63
Leeftijd
57
Locatie
Alkmaar
Eerdaags ga ik naar Italië naar ondermeer de Stelviopass en wil daar dan wat droneshots gaan maken van het rijden over de bergpassen.
Nu film ik niet zoveel maar wil er toch iets leuks van maken. Dus als je tips hebt of verbeterpunten hoor ik het graag.

 
  • Leuk
Waarderingen: cappellen
Mooi hoor! Prachtige beelden.

Ik denk dat mijn grootste angst zou zijn om niet de sloot in te rijden. :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Menno Schaefer
Zitten hele gave beelden bij. Over het algemeen ook mooie locatie om zoiets uit te proberen, met veel vrije vlakke ruimte en kronkelpaadjes om te zie hoe ActiveTrack reageert. Al was die ene schoorsteen op dat dak wel erg eng dichtbij, vond ik..

En ik snap wat er deze testrit is gebeurd (had ik de eerste keren op de fiets ook), maar ik zou meer op de weg en omgeving letten - zeker langs inderdaad zulke slootjes - dan steeds omhoog naar de drone en in de camera kijken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Menno Schaefer
Zitten hele gave beelden bij. Over het algemeen ook mooie locatie om zoiets uit te proberen, met veel vrije vlakke ruimte en kronkelpaadjes om te zie hoe ActiveTrack reageert. Al was die ene schoorsteen op dat dak wel erg eng dichtbij, vond ik..

En ik snap wat er deze testrit is gebeurt (had ik de eerste keren op de fiets ook), maar ik zou meer op de weg en omgeving letten - zeker langs inderdaad zulke slootjes - dan steeds omhoog naar de drone en in de camera kijken.


Ja die schoonsteen viel mij ook op maar lijkt denk ik ook dichterbij dan werkelijk. En het omhoog kijken is meer van wat er gebeurd met de drone. Blijft toch een vertrouwen kwestie. De weg daar kennis goed dus de sloot in rijden is er niet bij hoor. Zal zeker wat minder omhoog gaan kijken in het vervolg.