Weet iemand een goedkope telefoon die met DJI app werkt?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ducky

Active Member
Lid geworden
30 dec 2020
Berichten
183
Waarderingsscore
88
Punten
28
Leeftijd
24
Locatie
Amsterdam
Hallo,

Ben op zoek naar een android smartphone (wil namelijk een aparte telefoon voor controller zodat ik de ene telefoon voor het dronen kan gebruiken en de andere voor raadplegen van alle drone gerelateerde apps) voor rond de 100 euro die werkt met de Fly App.
Heb hem geprobeerd op een Alcatel 1B, echter met de Andriod 10 go kan ik de app niet uit de playstore krijgen en ook via de AKP files lukt het niet.

Heb bijvoorbeeld de Motorola E6 gezien, maar zou graag weten of iemand hier ervaring mee heeft dan wel met een andere goedkope smartphone.
Wil niet het risico lopen dat ik weer een telefoon moet terugsturen omdat de app niet met een bepaalde versie van Android werkt, ondanks dat Android 10 go, hoger is dan Android 6.0 als minimale vereiste.

Dank alvast voor de input.
 
Je ziet op deze pagina een overzicht van geschikte smartphones. Volgens mij gaat het er vooral om dat de telefoon een 64-bits architectuur ondersteunt. Veel hedendaagse telefoons zijn 32-bits.

Hier een rijtje met goedkopere 64-bits telefoons: Top 5 goedkoopste smartphones met 64-bit ondersteuning - NWTV. Of deze telefoons door DJI ook ondersteund worden weet ik niet (het lijstje op de DJI-site hierboven is niet volledig).
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ben op zoek naar een android smartphone (wil namelijk een aparte telefoon voor controller zodat ik de ene telefoon voor het dronen kan gebruiken en de andere voor raadplegen van alle drone gerelateerde apps) voor rond de 100 euro die werkt met de Fly App.
Heb hem geprobeerd op een Alcatel 1B, echter met de Andriod 10 go kan ik de app niet uit de playstore krijgen en ook via de AKP files lukt het niet.

Heb bijvoorbeeld de Motorola E6 gezien, maar zou graag weten of iemand hier ervaring mee heeft dan wel met een andere goedkope smartphone.
Wil niet het risico lopen dat ik weer een telefoon moet terugsturen omdat de app niet met een bepaalde versie van Android werkt, ondanks dat Android 10 go, hoger is dan Android 6.0 als minimale vereiste.

Dank alvast voor de input.
Mijn favoriet: 2e hands Galaxy A5 2017, genoeg op mp te koop voor weinig