Welk type Schroevendraaier propellers dji mini 3 pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wydrie

New Member
Lid geworden
6 sep 2020
Berichten
19
Waarderingsscore
2
Punten
3
Locatie
Ruurlo
Beste mensen, bij de propeller van de dji mini 3 pro zit een klein standaard schroevendraaier. Om een propeller te wisselen moet je best kracht zetten en heeft de standaard schroevendraaier weinig grip. Weet iemand welk type schroevendraaier hier goed voor in de plaats kan komen. Ik heb al geprobeerd de PH00 en PH000, beide passen niet goed. Heeft iemand een goede oplossing.
 
Heb een ph000 gekocht van aluminium met geharde en magnetische punt ,lijkt beter te passen als die van dji zelf
Gelukkig nog niet nodig gehad. Dus als er een betere is ,hoor ik het graag .
 
Wat je altijd nog kan doen is even langs een Toolstation gaan met je drone. Ze hebben daar meerdere gereedschappen liggen en zijn altijd bereid om even met je mee te kijken en te passen.
 
Hallo,

Ik heb een dji mini 3 pro, een geweldig apparaat heel erg blij mee. Nu alleen zijn mijn propellers beschadigd. Nu wil ik die vervangen met de schroevendraaier die erbij zat. Nu heb ik enkele schroeven te ver door gedraaid helaas. Wat is nu handig om te doen?
 
Hoe bedoel je te ver doorgedraaid? Als in ze zitten te vast of de kop is dol?
Wat ik altijd doe, als de nieuwe schroefjes er stroef in lijken te gaan, stoppen, nieuwe schroef er uit en oude schroef even er nog een of twee keer in en uit draaien zodat de oude loctite mee genomen wordt, vervolgens de nieuwe schroef erin. Last resort (zelf nooit gedaan) met een tang vleugels er af knippen en vervolgens met een tang met een lange bek het schroefje er uit draaien als ie echt muurvast zit:
 
Heb er een uitgekregen en die andere die nog kapot is zit muurvast. Net een ph000 besteld hopelijk werkt dat beter. Maar ik krijg de oude er helemaal niet uit, zit muur vast.
 

Bijlagen

  • 20230916_150134.jpg
    20230916_150134.jpg
    878,5 KB · Weergaven: 19
Oei rechte gleuf met een dremel er in maken met de vaste hand (wel even je motortjes proberen af te plakken) en met een platte schroevendraaier kan je ook proberen of misschien met een kleine torx schroevendraaier proberen.
Of toch maar de tang video na doen, ik twijfel erg of het nog lukt met een Philips schroevendraaier.
 
Mm een dremel heb ik helaas niet. Ook geen vaste hand;) Wellicht inderdaad een kleine platte, maar het kruisje zit er nog wel. Dus hoop dat dat werkt.
 
Ik heb zelf jaar geleden deze schroevendraaierset gekocht, en daar zitten een hoop bitjes in.. Zit er vast wel een in die werkt!


Als je toevallig in de buurt bent van Harderwijk wil ik het best proberen..


DJI Mavic 3 - Most recent video on YouTube: Putter stoomgemaal by sunrise
 
Wellicht dat spul van veidec liquid torque. Maar met elastiek heb ik geprobeerd maar daar is het allemaal te klein voor helaas
 
Alleen als de schroevendraaier precies past dan verder proberen. Anders ben je de schroef helemaal kwijt en dan moet je hem opsturen. Vervelend, In de mavic 3 hebben ze een schroefloze verbinding gemaakt. geen problemen meer met verkeerde schroefjes.