Welke aanbieder nemen?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

TheRicolaa10

Member
Lid geworden
10 sep 2016
Berichten
31
Waarderingsscore
14
Punten
8
Locatie
Noord-Brabant
Hi allemaal,

Ik ben aan het kijken naar de aanbieders die A1/A2/A3 aanbieden. Dit omdat ik graag wil kunnen blijven vliegen en ook wat commercieel wil gaan doen en het enigszins betaalbaar is.
Maar nu er op dit moment al 3 opleidingsinstituten zijn, welke is aan te raden (oefenmateriaal, online leeromgeving)?

Iemand die daar ervaringen mee heeft?

Alvast bedankt!
 
Ik denk dat de opleidingsbureau's als paddestoelen uit de grond gaan komen nu.
En dat er door de bomen het bos niet meer zal te zien zijn.
Ook zal er veel kaf tussen het koren zitten.

Daarom ga ik wachten met het volgen van de cursus totdat er duidelijk is waar je het beste terecht kunt.
Momenteel zijn er stunts met het kwijtschelden van de examengelden ter waarde van een 40 euro. Bij het inschrijven voor 1-1-2021.
Maar als je cursus shit is kom je 2x examen aan het doen en ben je het geld toch kwijt.

Ruud
 
Ik denk dat de opleidingsbureau's als paddestoelen uit de grond gaan komen nu.
En dat er door de bomen het bos niet meer zal te zien zijn.
Ook zal er veel kaf tussen het koren zitten.

Daarom ga ik wachten met het volgen van de cursus totdat er duidelijk is waar je het beste terecht kunt.
Momenteel zijn er stunts met het kwijtschelden van de examengelden ter waarde van een 40 euro. Bij het inschrijven voor 1-1-2021.
Maar als je cursus shit is kom je 2x examen aan het doen en ben je het geld toch kwijt.

Ruud

Ja daar ben ik ook een beetje bang voor. Ik zie nu via Dronewatch dat er 4 aanbieders zijn. Ik neig zelf naar DDA. Instituut bestaat al een aantal jaar en was volgens mij ook de eerste die de ROC(-L) aanbood.
Edit:
Ik lees op de site van DDA dat elke aanbieder gecertificeerd dient te worden. Dus wacht daar nog even op voordat ik de beslissing maak.
 
Laatst bewerkt: