Welke drone voor jonge vlieger.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Sjaak

New Member
Lid geworden
2 apr 2017
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
48
Locatie
Ommen
Voor een jonge vlieger die ik goed ken ben ik
opzoek naar advies voor het kopen voor een goede drone waarmee hij kan beginnen met foto en video opnames.
Hij heeft al redelijk wat ervaring met het vliegen van drones maar voornamelijk de goedkope drones uit de speelgoedwinkel.
Hij wil nu een stap verder naar een wat professionelere drone.

Wat is een goede en zeker betaalbare optie voor een drone waar ook gps opzit.

Of is er toevallig nog iemand die een goede "instap"drone te koop heeft waarmee hij ervaring op kan doen.

Ben erg benieuwd en hoor graag van jullie.

Alvast bedankt.
 
Voor een jonge vlieger die ik goed ken ben ik
opzoek naar advies voor het kopen voor een goede drone waarmee hij kan beginnen met foto en video opnames.
Hij heeft al redelijk wat ervaring met het vliegen van drones maar voornamelijk de goedkope drones uit de speelgoedwinkel.
Hij wil nu een stap verder naar een wat professionelere drone.

Wat is een goede en zeker betaalbare optie voor een drone waar ook gps opzit.

Of is er toevallig nog iemand die een goede "instap"drone te koop heeft waarmee hij ervaring op kan doen.

Ben erg benieuwd en hoor graag van jullie.

Alvast bedankt.

DJI Phantom 3 Standard (ca. 599€)
 
DJI Phantom 3 Standard (ca. 599€)
Laat hem ook eens uitkijken naar een goede gebruikte drone die tegen een redelijk bedrag te koop kan zijn. Maak voor de koop de deal dat je de drone eerst door een daartoe in staat zijnde bedrijf laat testen op goede en betrouwbare werking.
Koop je een gebruikte Phantom, dan kun je de test laten doen door de officiële Phantom herstelfabriek in Barendrecht tegen een redelijk bedrag. Over de test-kosten moet je onderhandelen met de verkoper.
Een gebruikte Phantom 3 professional is aan te bevelen boven een Standard wegens de betere bedieningsmogelijkheden en de grotere actieradius.
 
  • Leuk
Waarderingen: robbertvv
Tja, jong ben ik niet (meer) maar zat voor hetzelfde euvel.
Nieuw is me te duur. Dus na lang zoeken ben ik gekomen op een P3 professional.

Waarom? Omdat de lightbridge toch veel meer geeft dan bluetooth/wifi.
Het kost wat meer maar dan heb je ook wat.
Enige nadeel zijn de belachelijk dure accu's.
 
Tja, jong ben ik niet (meer) maar zat voor hetzelfde euvel.
Nieuw is me te duur. Dus na lang zoeken ben ik gekomen op een P3 professional.

Waarom? Omdat de lightbridge toch veel meer geeft dan bluetooth/wifi.
Het kost wat meer maar dan heb je ook wat.
Enige nadeel zijn de belachelijk dure accu's.

Ja, die accu's zijn inderdaad belachelijk duur, maar er lijken mogelijkheden te zijn, buiten de officiële leverancier om, tegen lagere kosten aan accu's te komen.
Zelf ben ik met een collega dronevlieger aan het onderzoeken of we enthousiaste aspirant-vliegers wellicht aan goed bestuurbare gps-gestuurde drones kunnen helpen d.m.v. zelfbouw, tegen veel lagere kosten.
 
Voor een jonge vlieger die ik goed ken ben ik
opzoek naar advies voor het kopen voor een goede drone waarmee hij kan beginnen met foto en video opnames.
Hij heeft al redelijk wat ervaring met het vliegen van drones maar voornamelijk de goedkope drones uit de speelgoedwinkel.
Hij wil nu een stap verder naar een wat professionelere drone.

Wat is een goede en zeker betaalbare optie voor een drone waar ook gps opzit.

Of is er toevallig nog iemand die een goede "instap"drone te koop heeft waarmee hij ervaring op kan doen.

Ben erg benieuwd en hoor graag van jullie.

Alvast bedankt.

Hubsan 501s is hele goede drone voor jonge vlieger. Zit alles op en aan en uit te breiden naar waypoints zender . 20 minuten vliegtijd batterij 7.4 volt 2700 mah kosten ook niet zo duur .

Te bestellen via alliexpress goed zoeken daar naar de goedkoopste en niet vergeten met tax rekening te houden .

Groetjes Gijs


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb anders een prima drone te koop met camera en headless mode, gps etc.
Het is Xiro Xplorer Vision van medio dit jaar, met een heleboel extra.
Prijsindicatie 350 euro.Bij interesse een berichtje svp. Drone is in een perfecte staat.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app