Wie herkent dit????

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Vandaag een mooie herfstfoto gemaakt met m'n phantom 4.
Wie herkent dit probleem wat er ontstaan is!

mini_20200919-DJI_0247.jpg
 
Fotografeer je hier nu recht tegen de zon in?
 
Fotografeer je hier nu recht tegen de zon in?
Bij deze wel, maar alle 25 foto's tbv een 360° pano hebben dit verschijnsel, vandaag weer geprobeerd maar ik weet niet waar ik moet zoeken??? Zie voorbeeld wat ik vanmiddag heb geschoten,
 

Bijlagen

  • mini_JPG bestand (1).JPG
    mini_JPG bestand (1).JPG
    221,1 KB · Weergaven: 36
Maak eens een foto van een wit en een donker onderwerp (stuk papier en de drone opsluiten in een donkere kast?). Gewoon vanuit de hand, de drone hoeft uiteraard niet te vliegen.
 
Zitten die spikkels bij elke foto op dezelde plek?
 
Maak eens een foto van een wit en een donker onderwerp (stuk papier en de drone opsluiten in een donkere kast?). Gewoon vanuit de hand, de drone hoeft uiteraard niet te vliegen.
Heb ik gedaan, donker licht duister, ze zijn er altijd.
 
Maak eens een foto van een wit en een donker onderwerp (stuk papier en de drone opsluiten in een donkere kast?). Gewoon vanuit de hand, de drone hoeft uiteraard niet te vliegen.
Heb ik allemaal gedaan, motor uit, licht, donker, zon voor me, zon achter me, naar de grond gericht, overal zitten de vlekken op! Heb al een mavic 2 zoom besteld, het is immers voor mijn bedrijf want ik maar bedrijfsreportages!
 
Nee, maar ze zitten er wel altijd verdeeld op!

Dan kun je defecte sensor en vuil afstrepen. Ik denk nu aan een software issue, de verwerking van de sensor informatie.
Ik zou er mee terug gaan naar het verkooppunt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MTito
Dan kun je defecte sensor en vuil afstrepen. Ik denk nu aan een software issue, de verwerking van de sensor informatie.
Ik zou er mee terug gaan naar het verkooppunt.
Ik heb DJI een mail gestuurd, niets op gehoord. Ik heb nu een Mavic 2 Zoom gekocht en mijn oude verkocht voor 300 euro!