Via bol punt com een drone gekocht bij YAMR Commerce uit België. Een DroneF89. De aanbieding was leuk en de specificaties, voor een beginnende drone piloot zoals ik, niet onaardig vond ik. Echter er waren wel een paar minpuntjes. Allereerst zit er geen handleiding bij. Dus ik met de verkoper gemaild met de vraag hoe Follow me en Headless stearing werkt en of ik er een duidelijke handleiding bij kon krijgen. Ik kreeg een vaag antwoord terug over dat ik alles in het scherm kon bedienen en andere dingen weer met de controller etc. bla bla.
Na een tweede mail waarin ik zei dat de drone niet stil in de lucht bleef hangen en best wel naar rechts trok en ik het vermoeden had dat een tweetal propellers (de linker twee dus) sneller draaide dan de rechter twee. En dat soms de propellers haperde, duurde het minimaal een week voordat ik het beu was en op bol.com een vernietigende review achterliet.
Dat had effect. Binnen een dag had ik een email van hen met excuses waarin ze zeiden dat de email waarschijnlijk niet (goed) binnen gekomen waren en hoe ze het één en ander op konden lossen. Hun voorstel was meteen om een nieuwe drone op te sturen omdat uit mijn email wel bleek dat de huidige niet goed functioneerde. Ik heb hun gezegd dat het me niet persé om een nieuwe drone ging maar dat ik voor dat geld toch wel wat klantvriendelijkheid en wat service verwachtte. Maar ze hebben dus een nieuwe drone opgestuurd en ik verwacht deze vandaag binnen te krijgen. Als dat zo is en hij functioneert goed dan zet ik uiteraard een andere review bij deze verkoper. Zo ben ik dan ook weer wel. Jullie horen het.
Grtz Mr jaxxs
Na een tweede mail waarin ik zei dat de drone niet stil in de lucht bleef hangen en best wel naar rechts trok en ik het vermoeden had dat een tweetal propellers (de linker twee dus) sneller draaide dan de rechter twee. En dat soms de propellers haperde, duurde het minimaal een week voordat ik het beu was en op bol.com een vernietigende review achterliet.
Dat had effect. Binnen een dag had ik een email van hen met excuses waarin ze zeiden dat de email waarschijnlijk niet (goed) binnen gekomen waren en hoe ze het één en ander op konden lossen. Hun voorstel was meteen om een nieuwe drone op te sturen omdat uit mijn email wel bleek dat de huidige niet goed functioneerde. Ik heb hun gezegd dat het me niet persé om een nieuwe drone ging maar dat ik voor dat geld toch wel wat klantvriendelijkheid en wat service verwachtte. Maar ze hebben dus een nieuwe drone opgestuurd en ik verwacht deze vandaag binnen te krijgen. Als dat zo is en hij functioneert goed dan zet ik uiteraard een andere review bij deze verkoper. Zo ben ik dan ook weer wel. Jullie horen het.
Grtz Mr jaxxs