Yuneec brengt flinke software-update uit voor Typhoon H

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.333
Waarderingsscore
2.953
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl

Dronefabrikant Yuneec heeft zojuist een flinke software-update uitgebracht voor haar Tyhoon H hexacopter. Dankzij de update krijgt de gebruiker de beschikking over flink wat nieuwe features die met name dronefotografen zullen aanspreken. Ook heeft Yuneec verbeteringen aangebracht voor wat betreft de stabiliteit van de radioverbinding.

De update, die door Yuneec wordt aangeduid met de naam Software Release 3.0, biedt flink wat verbeteringen op uiteenlopende vlakken.

Lees verder
 
Zojuist de nieuwe update geïnstalleerd. Ben benieuwd naar de nieuwe functies.
Ik had de update van Yuneec.com site, hierbij ging het updaten via de oude manier dus met de micro SD kaart in de gimbal.
Ben wel benieuwd of er hier verschil is.
Wie nog nooit ge-update heeft hierbij 2 links naar You Tube met betrekking tot de nieuwste update en de nieuwe features die er in verwerkt zijn.
Duits
www.youtube.com/watch?v=jS_g6_CjBDU
Engels
www.youtube.com/watch?v=nB0GUt2QZFo
Hoop in ieder geval dat het uitvallen van de camera nu verleden tijd is.
 
Hallo Dannie, Ik hoop dat je de resultaten op het forum zet, ikzelf heb nog geen update gedaan, durf niet zo goed en ben ook niet handig met dat soort dingen, heb wel een andere antenne aangeschaft , itelite , en dat scheelde al veel in de camera verbinding maar nog niet bij elke vlucht opgelost, zou bij deze update dus goed moeten zijn dus hoop van je te lezen en dan ga ik het ook doen.Gr Rene