Overige Yuneec Mantis Q firmware-update (05-02-2019)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.280
Waarderingsscore
2.915
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Ik denk niet dat er op het forum veel gebruikers van de Yuneec Mantis Q zitten, maar mocht dat toch het geval zijn, dan is het goed om te weten dat er een nieuwe firmware-update beschikbaar is die een aantal leuke nieuwe features met zich meebrengt:

> SMART STREAMING
Smart Streaming improves the video transmission and transmission distance through an advanced dynamic stream downlink with a variable bitrate from 0.8 to 8Mbps. The drone will automatically adjust the video stream resolution depending on distance and interference. With Smart Streaming, the user will experience a smoother and more reliable video transmission.

> FIND THE DRONE
This feature keeps the connection to a drone as long as possible to receive the latest telemetry data. The last known position of the drone can be located on the map of the Yuneec Pilot App to make it easier to navigate the pilot to its drone in case of a hard or unexpected landing.

> VIDEO CACHE
The cache function automatically saves the live video feed in the smartphone – for instant sharing, as a backup video recorded in 720p or to better identify the last known location.

> FLIGHT CONTROL SUPPORT ADVANCED FEATURES
User can choose advanced flight control functions in Sport Mode.

Meer info: News | Actual news from YUNEEC - Yuneec
 
Inderdaad zijn er denk ik weinig Mantis'jes verkocht, maar vorig jaar zomer iemand tegengekomen die er ook één had toen ik aan het vliegen was, en ik mocht ook even. Heerlijk ding om te vliegen. Maar ja, waarom zijn ze weinig verkocht? Heb er in de afgelopen jaren weinig over gehoord, wellicht te weinig in de media?
 
  • Leuk
Waarderingen: DYDA Tom
Ik zie deze post pas laat. Ik heb zelf ook een mantisQ. Vind hem heerlijk vliegen. Het enigste wat mogelijk een oorzaak kan zijn dat die niet veel verkocht is is omdat de camera geen 3 assige gimball heeft en op 4k geen beeldstabilisatie heeft.

Verzonden met mijn ONEPLUS A6003 en de Dronepilots.nl app
 
Goede middag, Ik heb ook een Yuneec Mantis Q gisteren binnen gekregen vandaag wilde ik gaan vliegen maar ik krijg geen bluetooth verbinding bluetooth herkent de drone niet ???
 
Ik heb ook nog een ongebruikte splinternieuwe tas voor de Yuneec Q de originele tas mag weg voor 40 euro !