Zakynthos - Griekenland

• Onderwerp starter Onderwerp starter DDD
  • Startdatum Startdatum

DDD

Well-Known Member
Lid geworden
30 apr 2021
Waarderingsscore
320
Punten
63
Website
dennisvandenbroek.nl
Onlangs zijn we 1,5 week naar Zakynthos geweest, en uiteraard had ik mijn Canon camera en mijn Mavic 3 mee (Oh ja, en ook de GoPro voor de onderwaterbeelden). Van die beelden heb ik een video gemaakt voor onze eigen herinneringen. Wil jij een kijkje in mijn herinneringen en heb je een kleine 5,5 minuut over? Dan kun je deze video hier bekijken:

Zakynthos - Greece

——-

Hebben zo’n 850km afgelegd (op een eiland van 40 x 20 km) dus aardig rondgereden daar. (Aan het eind van video zie je de gereden route)

Mocht je zelf ooit die kant op gaan:

• Er is best een groot gedeelte waar je niet mag vliegen (ongeveer 1/3 van het eiland, uiteraard rond het vliegveld). Maar niet iedereen houdt zich daar aan..
  • Hier heb je de dronekaart van Griekenland: Drone Aware - GR
Gebruikte software: Davinci Resolve

-

Precies op tijd af. Woensdag a.s word ik geopereerd en mag ongeveer twee maanden niet zoveel bewegen..

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Philip J
Mooi gedaan en mooie beelden. Grappig bij 2:35 zag ik ineens een halve seconden een spookschildpad :-)

Mooi gedaan en mooie beelden. Grappig bij 2:35 zag ik ineens een halve seconden een spookschildpad :)
Dank voor het compliment!

Dat eiland heet Turtle island. Ik had zoveel beelden van schildpadden ik dacht er is er vast wel een die dezelfde vorm als het eiland heeft.. :D

Dank voor het compliment!

Dat eiland heet Turtle island. Ik had zoveel beelden van schildpadden ik dacht er is er vast wel een die dezelfde vorm als het eiland heeft.. :D
Ik keek nog ff terug, gaaf gevonden, lijkt inderdaad op een schildpad :)

Bijlagen

• Schildpad.jpg
    Schildpad.jpg
    31,5 KB · Weergaven: 15
Mooi reisverslag.
Wel een droge boel daar of zie ik dat verkeerd?

Mooi reisverslag.
Wel een droge boel daar of zie ik dat verkeerd?
Dank!

Ik vond het juist erg groen. Maar dat kan misschien wel komen dat wij meestal wat meer naar het einde van de zomer op vakantie gaan en alles uitgebloeid is..

Maar ja, was wel droog gok ik. Was ook brand op het eiland de laatste twee dagen..

Mooi filmpje! Goed gemonteerd, en een leuke afwisseling van 'ter land, ter zee en in de lucht'! Mooie rustige muziek er bij. Pas ook in Griekenland geweest met ons campertje. Op zes verschillende plekken gevlogen. Die zal ik binnenkort eens op een rijtje zetten.

Mooi filmpje! Goed gemonteerd, en een leuke afwisseling van 'ter land, ter zee en in de lucht'! Mooie rustige muziek er bij. Pas ook in Griekenland geweest met ons campertje. Op zes verschillende plekken gevlogen. Die zal ik binnenkort eens op een rijtje zetten.
Dank voor je compliment!

Vind filmen en editten ook echt leuk, en het helpt mij mijn herinneringen vast te houden!

Geweldig mooie film van het schitterende eiland Zakynthos wij komen er al 9 jaar nu zien wij het eens uit een ander perspectief. Hopelijk is de operatie geslaagd en wensen wij je een spoedig herstel. Zelf 1,5 weken geleden mijn voet gebroken en nu maar hopen dat wij eind September weer naar Zakynthos kunnen gaan.

Gr. Bram

Hi Bram,

Dank voor het compliment! Zelf nog nooit je drone meegenomen? (Ga er maar ff vanuit dat je een drone hebt als lid van het forum)

Hoop voor je dat je voet op tijd hersteld is!

Operatie is geslaagd!

Voor de geïnteresseerden, heb een AC resectie gehad. Een wat? Betekent niks anders dan dat ze een stuk van mijn sleutelbeen hebben afgehakt aan de kant van de schouder.. En ze hebben het kapsel in mijn schouder gehecht.. (Heb een AC luxatie gehad)

Nu 4-6 weken in een mitella/ sling, daarna 4-6 weken revalidatie om alles weer een beetje leren te bewegen, en daarna weer langzaam gaan belasten.

Wij gaan ergens begin oktober een week naar New York, hoop dat ik tegen die tijd mijn Canon camera/ set up weer kan dragen/ bedienen..

• Leuk
Waarderingen: BramB
Nee mijn drone nooit meegenomen maar mogelijk wel in September als het goed gaat met mijn voet ?

Onlangs zijn we 1,5 week naar Zakynthos geweest, en uiteraard had ik mijn Canon camera en mijn Mavic 3 mee (Oh ja, en ook de GoPro voor de onderwaterbeelden). Van die beelden heb ik een video gemaakt voor onze eigen herinneringen. Wil jij een kijkje in mijn herinneringen en heb je een kleine 5,5 minuut over? Dan kun je deze video hier bekijken:

Zakynthos - Greece

——-

Hebben zo’n 850km afgelegd (op een eiland van 40 x 20 km) dus aardig rondgereden daar. (Aan het eind van video zie je de gereden route)

Mocht je zelf ooit die kant op gaan:

• Er is best een groot gedeelte waar je niet mag vliegen (ongeveer 1/3 van het eiland, uiteraard rond het vliegveld). Maar niet iedereen houdt zich daar aan..
  • Hier heb je de dronekaart van Griekenland: Drone Aware - GR
Gebruikte software: Davinci Resolve

-

Precies op tijd af. Woensdag a.s word ik geopereerd en mag ongeveer twee maanden niet zoveel bewegen..
Prachtig gedaan..en spoedig herstel !

Dit is zeer mooi en goed gedaan..Gewoon af? Trouwens spoedig herstel hé !

Heel mooie beelden die goed zijn gemonteerd waardoor ik een mooie indruk van het eiland krijg. Niet alleen de dronebeelden zijn mooi maar ook die van onderwater zijn heel helder. Top.

Heel mooi filmpje ,ook de muziek past heel goed ,en leuk die schildpad net even door het beeld,
.
Beterschap gewenst .

Groet peter.

Prachtige beelden van een idem dito omgeving. ND filters in diverse waarden zijn hierbij ook een must vermoed ik ? Hoeveel procent van je ruwe opnamen gebruik je uiteindelijk in je montage ? Ben erg leergierig :)
Snel herstel en beterschap gewenst.

Peter