ZLRC Beast SG906 PRO2 Follow me werkt niet

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

finaldrone

New Member
Lid geworden
15 jan 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
66
Locatie
Leersum
Hallo, Ben sinds 2 weken eigenaar van deze drone. Ik krijg alles aan de praat behalve follow me. De camera herkent mij als persoon (blauw kader) en wanneer ik het kader aanklik wordt hij netjes rood. Maar volgen doet hij niet. Dus visueel volgen en handpalm volgen werk niet. De controller volgen doet hij wel (werkt dacht ik met GPS). Kan het zijn dat hiervoor van PGS mode naar Optical mode moet worden overgeschakeld?

Deze populaire AliExpress Drone 3 axis Gimbal, 4k foto en 2K video 25 fps verdient misschien wel een eigen categorie.
 
Klinkt logisch, optical, visual, gewoon proberen toch?
 
Leuk dat je reageert Klaaz. Natuurlijk heb ik alles al geprobeerd. De volgende vraag is dan ook hoe switch je naar visual mode. Ik krijg het niet voor elkaar. De app Hfun pro zit er bij. Zijn er soms een soort universele apps die beter werken?
 
Ik hoopte hier een medegebruiker te vinden die er meer ervaring mee heeft. Maar ik zal de Chinezen vragen.
 
Oplossing: De Follow me functie werkt alleen als je de Controller uitzet. Je kunt de drone dan bedienen met alleen je smart phone. Je kunt switchen tussen optical (Mode 1) en GPS (Mode 2) door op het icoontje (links boven in lens icoon) te klikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Hoi. Als je video button op jouw controller langer dan 5sec indrukt gaat hij uit de GPS mode en over op optische mode. Dan is het volgens mij mogelijk om met de optisch volgen functie te werken. Geen 100% garantie :)
 
Bekijk deze ff op youtube. Is wel van de SG907 PRO II met XiL app maar is verder hetzelfde als de fun app.


Verzonden met mijn SM-A305F en de Dronepilots.nl app